Olejowo gazowy tylny amortyzator ze zmiennym tłumieniem nad wyraz prawidłowej producenta MONROE Sensa-Trac linia REFLEX!!! do samochodu Plymouth Breeze 1998-2000 wszystkie wersje silnikowe wartość za 1 szt AMORTYZATORY SPRZEDAJEMY jedynie W KPLKPL=2SZT Amortyzatory Monroe® Reflex powiększają przyczepność opon, gwarantując bardziej stabilną i bezpieczniejszą jazdę.Sekret Monroe® Reflex™ leży w nieszablonowym systemie zaworów tłokowych, znanym jako technologia Twin Disc. Zawór taki ma dodatkowy stopień strojenia dla szczególnie niskiej prędkości tłoka, czego efektem jest szybciej reagujący amortyzator, gdyż kontroluje on nawet najmniejsze ruchy nadwozia pojazdu dużo wcześniej niżeli jakikolwiek charakterystyczny amortyzator. Ze względu na tę funkcję amortyzatory Monroe® Reflex są sprzedawane w kompletach bliźniaczych Twin;Korzyści: Pozwala szybciej ustabilizować samochód, natychmiast reagując na najmniejszy ruch zapewnia obszerniejszą stabilność, co potwierdzają niezależne testy Pomaga kontrolować przechyły i nadsterowność budowa o wielkiej żywotnościNiezależna organizacja przeprowadziła testy, żeby udowodnić atuty amortyzatorów Monroe® Reflex™: 1. NADSTEROWNOŚĆ I STABILNOŚĆ -> MANEWR GWAŁTOWNEJ ZMIANY PASA RUCHU albo TEST VDA.Test ten symuluje uniknięcie przeszkody, która pojawiła się nagle przed pojazdem, przy jeździe ze stałą prędkością 60 km/h bez hamowania. Podczas manewru omijania pojawia się chwila niestabilności przy wjeżdżaniu na lewy pas. W tym czasie następuje przeniesienie masy, które sprawia, iż tylna część samochodu ślizga się (tzw. Nadsterowność).Takie ślizganie się lub nadsterowność można zmierzyć jako kąt przesunięcia rzeczywistego toru, po którym poruszał się pojazd, w stosunku do rewelacyjnego toru, po którym powinien był się poruszać, by zapewnić stosowne bezpieczeństwo i stabilność.Wyniki kompleksowych testów wykazują, że przy standardowych amortyzatorach przesunięcie to jest średnio ok. 15 razy pokaźniejsze w przypadku amortyzatorów Monroe® Reflex™.Ta znaczna różnica w wynikach może okazać się kluczowa, kiedy chcemy uniknąć niebezpiecznej sytuacji i niestabilności samochodu. Poniższe rysunki wyraźnie przedstawiają udoskonalone wyniki, które osiągnięto dzięki amortyzatorom Monroe Reflex™.2. KONTROLA PRZECHYŁÓW -> TEST CIĄGŁEGO ZAKRĘTU.Test ten obejmuje prowadzenie pojazdu ze stałą szybkością 70 km/h po okręgu o promieniu 50 m. Test wyróżnia stabilność samochodu i mierzy przechyły w stosunku do poziomej osi samochodu. Nadmierne przechyły mogą prowadzić do niestabilności i powinny zostać wytłumione przez amortyzatory.Testy wykazały, że amortyzatory Monroe® Reflex™ rozszerzyły bezpieczeństwo kierowcy średnio o 44% w porównaniu do standardowych amortyzatorów.Poniższe rysunki pokazują różnicę w stabilności samochodu przy porównaniu amortyzatorów Monroe® Reflex™ i typowych.Amortyzatory Monroe® Reflex™ rozszerzają przyczepność opon, gwarantując bardziej zrównoważoną i bezpieczniejszą jazdę.Powodem wymiany amortyzatorów nie musi być wyłącznie ich zużycie. Producenci ciągle pracują nad doskonalszymi rozwiązaniami. Dzięki nim można poprawić własności jezdne auta, zwłaszcza kilkuletniego. Obecnie najpopularniejsze są amortyzatory gazowo-olejowe ze zmienną siłą tłumienia, np. Monroe Reflex. Posiadają one specjalny rowek bocznikowy w środkowej części cylindra, którym olej może swobodnie przepływać w trakcie niewielkich ruchów tłoka. Dzięki temu amortyzator zagwarantuje obszerny komfort podczas spokojnej jazdy. Przy dynamicznej jeździe amortyzator usztywnia się, gdyż tłok wykonuje obszerniejsze ruchy i przestaje współpracować z kanałem bocznikowym. Nowe amortyzatory posiadają obszerniejszą prędkość reakcji na drgania, m.in. Dzięki olejom o mniejszej lepkości, a także nowym, bardziej czułym konstrukcjom zaworów.Zużyty amortyzator to pokaźne niebezpieczeństwo. Niesprawne amortyzatory drastycznie obniżają bezpieczeństwo jazdy, ponieważ pogorszona zdolność tłumienia pozwala na chwilowe odrywanie się kół od jezdni. Konsekwencją tego jest rozszerzona nawet do 30 proc. Droga hamowania. Drugim niepożądanym konsekwencją jest tendencja do kołysania się nadwozia, co sprawia utratę stabilności. Zwłaszcza na zakrętach i przy nagłych zmianach toru jazdy. Na mokrej nawierzchni z łatwością wtedy wpaść w poślizg.Amortyzator jest jednym z podzespołów, którego zniszczenie wpływa bezpośrednio na bezpieczeństwo jazdy samochodem. W każdym samochodzie amortyzatory spełniają bardzo trudną i odpowiedzialną rolę. Najważniejszym ich zadaniem jest utrzymywanie ciągłego kontaktu kół z jezdnią, a także uniemożliwianie rozkołysaniu się auta.Zły stan amortyzatorów ma pokaźny wpływ nie tylko na bezpieczeństwo jazdy,też na stan techniczny samochodu. Źle działające amortyzatory przyspieszają zużycie części podwozia, a w szczególności opon, przegubów oraz tulei metalowo-gumowych (silentblocków). Amortyzator bezwzględnie wymaga wymiany, gdy jego skuteczność spada do 30 proc, albo na jednej osi różnica sprawności przekracza 20 proc. Najpóźniej wtedy należy wymienić oba amortyzatory na danej osi. Trwałość amortyzatorów uzależniona jest od firmy i modelu,także od nawierzchni, po której w głównej mierze porusza! się samochód. Znaczenie ma również stan innych składników zawieszenia - wymieniając amortyzatory należy sprawdzić i polikwidować inne usterki podwozia....
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.