Menu
Zamknij

Klocki Hamulcowe Citroen Jumper/fiat Ducato/peugeot Boxer 19.1Mm Wva23917 Z Czujnikiem Ze Srubami Szt Roadhouse

Klocki hamulcowe

Opis

cechy
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z dodatkami
  • Długość złącza ostrzegawczego [mm]: 140
  • Ciężar [kg]: 2,222
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z naklejaną folią
  • Strona zabudowy: Oś przednia
  • System hamulcowy: Brembo
  • Oznaczenie kontrolne: E990R-01112/525
  • Długość [mm]: 140,7
  • Wysokość [mm]: 66
  • Grubość [mm]: 19
  • Styk ostrzegawczy o zużyciu: ze stykiem zużycia
  • ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]: 1
Opis
Przód
Klocki hamulcowe samochody osobowe

Klocki hamulcowe są jednym z najważniejszych elementów układu hamulcowego pojazdu. Wraz z tarczami hamulcowymi pozwalają zniżyć prędkość samochodu albo kompletnie go zatrzymać. Na solidność klocków ma wpływ niemało czynników, takich jak jakość klocków, jakość tarcz hamulcowych, sposób eksploatacji samochodu (czy jeździmy spokojnie czy zadziornie), i miejsce eksploatacji. Klocek hamulcowy spełnia swoją funkcję tylko wtedy, gdy powłoka cierna ma odpowiednią grubość i odpowiednią strukturę (nie jest popękana, nie odkleja się od płytki klocka). Zaleca się wymianę klocków po przejechaniu 30 tys. Km. Warto jednak sprawdzić ich stan po przejechaniu 10-15 tys. Km. Objawy zużycia klocków hamulcowych: - wydłużona droga hamowania, - powstawanie standardowego hałasu, - odczuwanie przez kierowcę wibracji na kierownicy w trakcie hamowania. Po zamianie klocków należy zwrócić uwagę na proces docierania klocka hamulcowego, na który potrzeba czasu. Do uzyskania pełnej skuteczności nowo zamontowane części potrzebują choćby 300 kilometrów. Najlepiej dotrzeć klocki w trakcie jazdy miejskiej w warunkach normalnej eksploatacji, starając się przy tym unikać jazdy z dużym obciążeniem, gwałtownych hamowań przy pokaźniejszych prędkościach i jazdy na ogół sportowej.

O marce ROADHOUSE

Road House jest dzisiaj działającym w skali światowej producentem części do hamulców dla przemysłu motoryzacyjnego. Jego udziałem stała się historia ciągłego ulepszania i rozwoju technologicznego, co pozwoliło im zająć miejsce wśród największych producentów klocków hamulcowych i stać się liderem produkcji na europejski rynek wtórny. Dział badań i rozwoju Roadhouse nieustannie testuje świeże prototypy tworzyw ciernych w testach laboratoryjnych, drogowych i całych flot samochodowych, wyjeżdżając ponad 2 miliony kilometrów rocznie. Testy drogowe, wraz z testami AK-Master, są prowadzone w pełnym zakresie obciążeń przystępnych na hamowni, by ocenić jakość klocków hamulcowych Road House. Wszystko to wynika z dążenia do wyższej jakości i pragnienia osiągnięcia udoskonalonych wyników, niżeli uzyskiwane poprzez oryginalne wyposażenie używane w najbardziej znanych pojazdach w Europie. Fakty: 130 milionów części zamiennych wykonanych w 10, najróżniejszych fabrykach na całym świecie, duży asortyment części zamiennych do hamulców, zarówno dla pojazdów osobowych, jak i użytkowych, 25 milionów zestawów samochodowych klocków hamulcowych wytworzonych rocznie, 1, 5 milionów samochodowych tarcz hamulcowych

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.