Menu
Zamknij

Klocki Hamulcowe Citroen Xsara/peugeot 206/306 18Mm Wva21980 Ze Srubami Szt Roadhouse

Klocki hamulcowe

Opis

atrybuty
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z dodatkami, ze sprężyną
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: ze śrubami, z naklejaną folią
  • Strona zabudowy: Oś przednia
  • System hamulcowy: Bosch
  • Oznaczenie kontrolne: E190R-01022/431
  • Długość [mm]: 130,9
  • Wysokość [mm]: 47,5
  • Grubość [mm]: 18
  • Ciężar [kg]: 1,201
Opis
Przód
Klocki hamulcowe samochody osobowe

Klocki hamulcowe są jednym z najważniejszych komponentów układu hamulcowego pojazdu. Wraz z tarczami hamulcowymi pozwalają zniżyć prędkość samochodu albo w pełni go zatrzymać. Na trwałość klocków ma wpływ sporo czynników, takich jak jakość klocków, jakość tarcz hamulcowych, sposób eksploatacji samochodu (czy jeździmy spokojnie czy agresywnie), oraz miejsce eksploatacji. Klocek hamulcowy spełnia swoją funkcję tylko wtedy, gdy powłoka cierna ma odpowiednią grubość i odpowiednią strukturę (nie jest popękana, nie odkleja się od płytki klocka). Zaleca się zamianę klocków po przejechaniu 30 tys. Km. Warto jednak sprawdzić ich stan po przejechaniu 10-15 tys. Km. Objawy zużycia klocków hamulcowych: - wydłużona droga hamowania, - powstawanie standardowego hałasu, - odczuwanie poprzez kierowcę wibracji na kierownicy w trakcie hamowania. Po podmianie klocków należy zwrócić uwagę na cykl docierania klocka hamulcowego, na który potrzeba czasu. Do uzyskania pełnej sprawności nowo zamontowane części potrzebują choćby 300 kilometrów. Najlepiej dotrzeć klocki w trakcie jazdy miejskiej w warunkach normalnej eksploatacji, starając się przy tym unikać jazdy z pokaźnym obciążeniem, gwałtownych hamowań przy pokaźniejszych prędkościach, a także jazdy przede wszystkim sportowej.

O marce ROADHOUSE

Road House jest dzisiaj działającym w skali światowej producentem części do hamulców dla przemysłu motoryzacyjnego. Jego udziałem stała się historia ciągłego poprawiania i rozwoju technologicznego, co pozwoliło im zająć miejsce wśród największych producentów klocków hamulcowych i stać się liderem produkcji na europejski rynek wtórny. Dział badań i rozwoju Roadhouse nieprzerwanie testuje nowe prototypy tworzyw ciernych w testach laboratoryjnych, drogowych i całych flot samochodowych, wyjeżdżając ponad 2 miliony kilometrów rocznie. Testy drogowe, wraz z testami AK-Master, są prowadzone w pełnym zakresie obciążeń dostępnych na hamowni, aby ocenić jakość klocków hamulcowych Road House. Wszystko to wynika z dążenia do wyższej jakości i pragnienia osiągnięcia ulepszonych wyników, niżeli uzyskiwane przez oryginalne wyposażenie użytkowane w najistotniej znanych pojazdach w Europie. Fakty: 130 milionów części zamiennych wykonanych w 10, różnych fabrykach na całym świecie, szeroki asortyment części zamiennych do hamulców, jednocześnie dla pojazdów osobowych, jak i użytkowych, 25 milionów zestawów samochodowych klocków hamulcowych tworzonych rocznie, 1, 5 milionów samochodowych tarcz hamulcowych

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.