Menu
Zamknij

Klocki Hamulcowe Dacia Logan/peugeot 205/renault Clio/megane/twingo 18.2Mm Wva21463 Ze Srubami Szt Roadhouse

Klocki hamulcowe

Opis

właściwości
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z dodatkami, ze sprężyną
  • Długość złącza ostrzegawczego [mm]: 190
  • Ciężar [kg]: 1,056
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z naklejaną folią, ze śrubami
  • Strona zabudowy: Oś przednia
  • System hamulcowy: Girling
  • Oznaczenie kontrolne: E990R-01704/032
  • Długość [mm]: 99,95
  • Wysokość [mm]: 63,45
  • Grubość [mm]: 18
  • Styk ostrzegawczy o zużyciu: ze stykiem zużycia
  • liczba wskaźników zużycia okładzin [na oś]: 2
Opis
Przód
Klocki hamulcowe samochody osobowe

Klocki hamulcowe są jednym z najważniejszych komponentów układu hamulcowego pojazdu. Wraz z tarczami hamulcowymi pozwalają zmniejszyć szybkość samochodu albo kompletnie go zatrzymać. Na wytrzymałość klocków ma wpływ sporo czynników, takich jak jakość klocków, jakość tarcz hamulcowych, sposób eksploatacji samochodu (czy jeździmy spokojnie czy agresywnie), i miejsce eksploatacji. Klocek hamulcowy spełnia swoją funkcję tylko wtedy, gdy powłoka cierna ma odpowiednią grubość i odpowiednią strukturę (nie jest popękana, nie odkleja się od płytki klocka). Zaleca się wymianę klocków po przejechaniu 30 tys. Km. Warto jednak sprawdzić ich stan po przejechaniu 10-15 tys. Km. Objawy zużycia klocków hamulcowych: - wydłużona droga hamowania, - powstawanie charakterystycznego hałasu, - odczuwanie poprzez kierowcę wibracji na kierownicy podczas hamowania. Po zamianie klocków należy zwrócić uwagę na cykl docierania klocka hamulcowego, na który potrzeba czasu. Do uzyskania pełnej skuteczności nowo zamontowane części potrzebują nawet 300 kilometrów. Najlepiej dotrzeć klocki w trakcie jazdy miejskiej w warunkach normalnej eksploatacji, starając się przy tym unikać jazdy z znacznym obciążeniem, gwałtownych hamowań przy większych szybkościach oraz jazdy najczęściej sportowej.

O marce ROADHOUSE

Road House jest teraz działającym w skali światowej producentem części do hamulców dla przemysłu motoryzacyjnego. Jego udziałem stała się historia ciągłego ulepszania i rozwoju technicznego, co pozwoliło im zająć miejsce wśród największych producentów klocków hamulcowych i stać się liderem produkcji na europejski rynek wtórny. Dział badań i rozwoju Roadhouse bezustannie testuje świeże prototypy tworzyw ciernych w testach laboratoryjnych, drogowych i całych flot samochodowych, wyjeżdżając ponad 2 miliony kilometrów rocznie. Testy drogowe, wraz z testami AK-Master, są prowadzone w pełnym zakresie obciążeń dostępnych na hamowni, aby ocenić jakość klocków hamulcowych Road House. Wszystko to wynika z dążenia do wyższej jakości i pragnienia osiągnięcia lepszych wyników, niżeli uzyskiwane poprzez oryginalne wyposażenie używane w najmocniej znanych pojazdach w Europie. Fakty: 130 milionów części zamiennych wyprodukowanych w 10, różnych fabrykach na całym świecie, znaczny asortyment części zamiennych do hamulców, równocześnie dla pojazdów osobowych, jak i użytkowych, 25 milionów zestawów samochodowych klocków hamulcowych wyprodukowanych rocznie, 1, 5 milionów samochodowych tarcz hamulcowych

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.