Menu
Zamknij

Klocki Hamulcowe Fiat Croma 19.3Mm Wva24294 Z Czujnikiem Szt Roadhouse

Klocki hamulcowe

Opis

atrybuty
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z dodatkami
  • Długość złącza ostrzegawczego [mm]: 189
  • Ciężar [kg]: 2,153
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z naklejaną folią, ze śrubami
  • Strona zabudowy: Oś przednia
  • System hamulcowy: Lucas II
  • Oznaczenie kontrolne: E990R-01112/550
  • Długość [mm]: 146,7
  • Wysokość [mm]: 60
  • Grubość [mm]: 19
  • Styk ostrzegawczy o zużyciu: ze stykiem zużycia
  • liczba wskaźników zużycia okładzin [na oś]: 1
OpisKlocki hamulcowe samochody osobowe

Klocki hamulcowe są jednym z najważniejszych części układu hamulcowego pojazdu. Wraz z tarczami hamulcowymi pozwalają zmniejszyć prędkość samochodu albo całkowicie go zatrzymać. Na solidność klocków ma wpływ niemało czynników, takich jak jakość klocków, jakość tarcz hamulcowych, sposób eksploatacji samochodu (czy jeździmy spokojnie czy zadziornie), i miejsce eksploatacji. Klocek hamulcowy spełnia swoją funkcję tylko wtedy, gdy warstwa cierna ma odpowiednią grubość i odpowiednią strukturę (nie jest popękana, nie odkleja się od płytki klocka). Zaleca się zamianę klocków po przejechaniu 30 tys. Km. Warto jednak sprawdzić ich stan po przejechaniu 10-15 tys. Km. Objawy zużycia klocków hamulcowych: - wydłużona droga hamowania, - powstawanie typowego hałasu, - odczuwanie przez kierowcę wibracji na kierownicy podczas hamowania. Po zamianie klocków należy zwrócić uwagę na proces docierania klocka hamulcowego, na który potrzeba czasu. Do uzyskania pełnej wydajności nowo zamontowane części potrzebują choćby 300 kilometrów. Najlepiej dotrzeć klocki podczas jazdy miejskiej w warunkach normalnej eksploatacji, starając się przy tym unikać jazdy z wielkim obciążeniem, gwałtownych hamowań przy większych szybkościach i jazdy zwykle sportowej.

O marce ROADHOUSE

Road House jest teraz działającym w skali światowej producentem części do hamulców dla przemysłu motoryzacyjnego. Jego udziałem stała się historia ciągłego poprawiania i rozwoju technicznego, co pozwoliło im zająć miejsce wśród największych producentów klocków hamulcowych i stać się liderem produkcji na europejski rynek wtórny. Dział badań i rozwoju Roadhouse nieustannie testuje świeże prototypy materiałów ciernych w testach laboratoryjnych, drogowych i całych flot samochodowych, wyjeżdżając ponad 2 miliony kilometrów rocznie. Testy drogowe, wraz z testami AK-Master, są prowadzone w pełnym zakresie obciążeń dostępnych na hamowni, żeby ocenić jakość klocków hamulcowych Road House. Wszystko to wynika z dążenia do wyższej jakości i pragnienia osiągnięcia udoskonalonych wyników, aniżeli uzyskiwane poprzez oryginalne wyposażenie wykorzystywane w najbardziej znanych pojazdach w Europie. Fakty: 130 milionów części zamiennych wytwarzanych w 10, najróżniejszych fabrykach na całym świecie, pokaźny asortyment części zamiennych do hamulców, jednocześnie dla pojazdów osobowych, jak i użytkowych, 25 milionów zestawów samochodowych klocków hamulcowych produkowanych rocznie, 1, 5 milionów samochodowych tarcz hamulcowych

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.