Menu
Zamknij

Klocki Hamulcowe Ford Galaxy/seat Alhambra/vw Sharan/transporter 20.1Mm Wva23269 Z Czujnikiem Szt Roadhouse

Klocki hamulcowe

Opis

parametry
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z dodatkami, ze sprężyną
  • ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]: 2
  • Długość złącza ostrzegawczego [mm]: 270
  • Ciężar [kg]: 2,296
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z naklejaną folią
  • Strona zabudowy: Oś przednia
  • System hamulcowy: Ate-Teves
  • Oznaczenie kontrolne: E190R-01022/561
  • Długość [mm]: 161,4
  • Wysokość 1 [mm]: 72,8
  • Wysokość 2 [mm]: 74,5
  • Grubość [mm]: 19,6
  • Styk ostrzegawczy o zużyciu: ze stykiem zużycia
Opis
Przód
Klocki hamulcowe samochody osobowe

Klocki hamulcowe są jednym z najważniejszych części układu hamulcowego pojazdu. Wraz z tarczami hamulcowymi pozwalają zniżyć prędkość samochodu albo kompletnie go zatrzymać. Na trwałość klocków ma wpływ mnóstwo czynników, takich jak jakość klocków, jakość tarcz hamulcowych, sposób eksploatacji samochodu (czy jeździmy spokojnie czy zadziornie),, a także miejsce eksploatacji. Klocek hamulcowy spełnia swoją funkcję tylko wtedy, gdy warstwa cierna ma odpowiednią grubość i odpowiednią strukturę (nie jest popękana, nie odkleja się od płytki klocka). Zaleca się wymianę klocków po przejechaniu 30 tys. Km. Warto jednak sprawdzić ich stan po przejechaniu 10-15 tys. Km. Objawy zużycia klocków hamulcowych: - wydłużona droga hamowania, - powstawanie standardowego hałasu, - odczuwanie poprzez kierowcę wibracji na kierownicy w trakcie hamowania. Po podmianie klocków należy zwrócić uwagę na cykl docierania klocka hamulcowego, na który potrzeba czasu. Do uzyskania pełnej efektywności nowo zamontowane części potrzebują nawet 300 kilometrów. Najlepiej dotrzeć klocki podczas jazdy miejskiej w warunkach normalnej eksploatacji, starając się przy tym unikać jazdy z obszernym obciążeniem, gwałtownych hamowań przy większych szybkościach oraz jazdy zwykle sportowej.

O marce ROADHOUSE

Road House jest teraz działającym w skali światowej producentem części do hamulców dla przemysłu motoryzacyjnego. Jego udziałem stała się historia ciągłego polepszania i rozwoju technologicznego, co pozwoliło im zająć miejsce wśród największych producentów klocków hamulcowych i stać się liderem produkcji na europejski rynek wtórny. Dział badań i rozwoju Roadhouse nieprzerwanie testuje świeże prototypy tworzyw ciernych w testach laboratoryjnych, drogowych i całych flot samochodowych, wyjeżdżając ponad 2 miliony kilometrów rocznie. Testy drogowe, wraz z testami AK-Master, są prowadzone w pełnym zakresie obciążeń dostępnych na hamowni, aby ocenić jakość klocków hamulcowych Road House. Wszystko to wynika z dążenia do wyższej jakości i pragnienia osiągnięcia udoskonalonych wyników, niżeli uzyskiwane poprzez oryginalne wyposażenie stosowane w najbardziej znanych pojazdach w Europie. Fakty: 130 milionów części zamiennych tworzonych w 10, rozmaitych fabrykach na całym świecie, znaczny asortyment części zamiennych do hamulców, jednocześnie dla pojazdów osobowych, jak i użytkowych, 25 milionów zestawów samochodowych klocków hamulcowych produkowanych rocznie, 1, 5 milionów samochodowych tarcz hamulcowych

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.