Menu
Zamknij

Klocki Hamulcowe Honda Hr-V Ru 15> Szt Textar

Klocki hamulcowe

Opis

właściwości
  • Szerokość [mm]: 116,7
  • Wysokość [mm]: 45,2
  • Grubość [mm]: 17,0
  • Styk ostrzegawczy o zużyciu: z akustycznym czujnikiem zużycia
  • ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]: 2
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z dodatkami
  • Numer WVA: 25947
  • System hamulcowy: Akebono
  • Długość opakowania [cm]: 12,5
  • Szerokość opakowania [cm]: 8,1
  • Wysokość opakowania [cm]: 8,0
  • techniczny numer informacyjny: 25947 170 1 5
OpisKlocki hamulcowe samochody osobowe

Klocki hamulcowe są jednym z najważniejszych części układu hamulcowego pojazdu. Wraz z tarczami hamulcowymi pozwalają zmniejszyć prędkość samochodu albo całkowicie go zatrzymać. Na odporność klocków ma wpływ niemało czynników, takich jak jakość klocków, jakość tarcz hamulcowych, sposób eksploatacji samochodu (czy jeździmy spokojnie czy zadziornie), oraz miejsce eksploatacji. Klocek hamulcowy spełnia swoją funkcję tylko wtedy, gdy warstwa cierna ma odpowiednią grubość i odpowiednią strukturę (nie jest popękana, nie odkleja się od płytki klocka). Zaleca się wymianę klocków po przejechaniu 30 tys. Km. Warto jednak sprawdzić ich stan po przejechaniu 10-15 tys. Km. Objawy zużycia klocków hamulcowych: - wydłużona droga hamowania, - powstawanie specyficznego hałasu, - odczuwanie przez kierowcę wibracji na kierownicy podczas hamowania. Po wymianie klocków należy zwrócić uwagę na cykl docierania klocka hamulcowego, na który potrzeba czasu. Do uzyskania pełnej sprawności nowo zamontowane części potrzebują choćby 300 kilometrów. Najlepiej dotrzeć klocki w trakcie jazdy miejskiej w warunkach normalnej eksploatacji, starając się przy tym unikać jazdy z obszernym obciążeniem, gwałtownych hamowań przy pokaźniejszych szybkościach oraz jazdy zwykle sportowej.

O marce KLOCKI HAMULCOWE TEXTAR

Niemiecka firma TEXTAR specjalizuje się w wytwarzaniu najwyższej jakości komponentów układu hamulcowego. Ponad 100 lat działalności w branży pozwoliło zbudować i umocnić swoją pozycję na rynku części zamiennych. Około 70% samochodów użytkowych wyekwipowanych w hamulce bębnowe i ponad 50% samochodów wyposażonych w hamulce tarczowe opuszcza linie produkcyjne z zamontowanymi elementami ciernymi TEXTAR. Klocki, tarcze, szczęki i bębny hamulcowe na pierwszy montaż stosują tak szanowane producenta jak BMW czy Volkswagen. Na szczególną uwagę zasługują stworzone poprzez TEXTAR klocki hamulcowe EPAD, w których została zaimplementowana najnowocześniejsza technologia cierna i jedyna w swoim rodzaju mieszanka tworzyw ciernych. Dzięki temu felgi aluminiowe i chromowane pozostają czyste i wspaniale połyskujące przez bardzo długi czas. Klocki hamulcowe TEXTAR EPAD oferują maksymalny komfort hamowania. Oznacza to mniejsze ścieranie i znikome odgłosy. A co z tego wynika – obszerniejszą radość z jazdy. Dzięki przemyślanemu ścięciu klocka czas docierania jest nad wyraz niedługi. Wszystkimi zaletami można się radować praktycznie od razu po zamontowaniu. Firma jest częścią grupy TMD Friction mającą swoje zakłady produkcyjne i filie na pięciu kontynentach. Przedsiębiorstwo jest znane i uznane na całym świecie za wysoką jakość, bezpieczeństwo i maksymalny komfort hamowania. Wśród produktów TEXTAR występują także płyny hamulcowe, środki czyszczące do hamulców, a także profesjonalne smary.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.