Menu
Zamknij

Klocki Hamulcowe Iveco Daily/renault Mascott 19.9Mm Wva29160 Szt Roadhouse

Klocki hamulcowe

Opis

właściwości
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z dodatkami
  • Długość złącza ostrzegawczego [mm]: 260
  • Ciężar [kg]: 2,824
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: ze śrubami
  • Strona zabudowy: Oś tylna
  • System hamulcowy: Brembo
  • Oznaczenie kontrolne: E990R-01715/003
  • Długość [mm]: 164,8
  • Wysokość [mm]: 67,9
  • Grubość [mm]: 20,2
  • Styk ostrzegawczy o zużyciu: ze stykiem zużycia
  • liczba wskaźników zużycia okładzin [na oś]: 2
OpisKlocki hamulcowe samochody ciężarowe

Klocki hamulcowe są jednym z najważniejszych elementów układu hamulcowego pojazdu. Wraz z tarczami hamulcowymi pozwalają zmniejszyć prędkość samochodu albo w pełni go zatrzymać. Na trwałość klocków ma wpływ niemało czynników, takich jak jakość klocków, jakość tarcz hamulcowych, sposób eksploatacji samochodu (czy jeździmy spokojnie czy agresywnie), oraz miejsce eksploatacji. Klocek hamulcowy spełnia swoją funkcję tylko wtedy, gdy warstwa cierna ma odpowiednią grubość i odpowiednią strukturę (nie jest popękana, nie odkleja się od płytki klocka). Zaleca się podmianę klocków po przejechaniu 30 tys. Km. Warto jednak sprawdzić ich stan po przejechaniu 10-15 tys. Km. Objawy zużycia klocków hamulcowych: - wydłużona droga hamowania, - powstawanie standardowego hałasu, - odczuwanie przez kierowcę wibracji na kierownicy podczas hamowania. Po zamianie klocków należy zwrócić uwagę na cykl docierania klocka hamulcowego, na który potrzeba czasu. Do uzyskania pełnej wydajności nowo zamontowane części potrzebują nawet 300 kilometrów. Najlepiej dotrzeć klocki w trakcie jazdy miejskiej w warunkach normalnej eksploatacji, starając się przy tym unikać jazdy z obszernym obciążeniem, gwałtownych hamowań przy pokaźniejszych szybkościach oraz jazdy przede wszystkim sportowej.

O marce ROADHOUSE

Road House jest dzisiaj działającym w skali światowej producentem części do hamulców dla przemysłu motoryzacyjnego. Jego udziałem stała się historia ciągłego udoskonalania i rozwoju technicznego, co pozwoliło im zająć miejsce wśród największych producentów klocków hamulcowych i stać się liderem produkcji na europejski rynek wtórny. Dział badań i rozwoju Roadhouse nieustannie testuje nowe prototypy tworzyw ciernych w testach laboratoryjnych, drogowych i całych flot samochodowych, wyjeżdżając ponad 2 miliony kilometrów rocznie. Testy drogowe, wraz z testami AK-Master, są prowadzone w pełnym zakresie obciążeń przystępnych na hamowni, by ocenić jakość klocków hamulcowych Road House. Wszystko to wynika z dążenia do wyższej jakości i pragnienia osiągnięcia udoskonalonych wyników, niż uzyskiwane poprzez oryginalne wyposażenie użytkowane w najbardziej znanych pojazdach w Europie. Fakty: 130 milionów części zamiennych wyprodukowanych w 10, rozmaitych fabrykach na całym świecie, pokaźny asortyment części zamiennych do hamulców, jednocześnie dla pojazdów osobowych, jak i użytkowych, 25 milionów zestawów samochodowych klocków hamulcowych wykonanych rocznie, 1, 5 milionów samochodowych tarcz hamulcowych

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.