Menu
Zamknij

Klocki Hamulcowe Mitsubishi Carisma/ Volvo S40/v40 Gr.16,7Mm /tyl/* Szt Roadhouse

Klocki hamulcowe

Opis

parametry
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z dodatkami, ze sprężyną
  • Ciężar [kg]: 0,8
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z naklejaną folią, ze śrubami
  • Strona zabudowy: Oś tylna
  • System hamulcowy: Girling
  • Oznaczenie kontrolne: E990R-01707/009
  • Długość [mm]: 87,2
  • Wysokość [mm]: 47,1
  • Grubość [mm]: 16,7
  • Styk ostrzegawczy o zużyciu: ze stykiem zużycia
  • liczba wskaźników zużycia okładzin [na oś]: 2
Opis
Tył
Klocki hamulcowe samochody osobowe

Klocki hamulcowe są jednym z najważniejszych komponentów układu hamulcowego pojazdu. Wraz z tarczami hamulcowymi pozwalają zniżyć szybkość samochodu albo całkowicie go zatrzymać. Na trwałość klocków ma wpływ sporo czynników, takich jak jakość klocków, jakość tarcz hamulcowych, sposób eksploatacji samochodu (czy jeździmy spokojnie czy zadziornie), oraz miejsce eksploatacji. Klocek hamulcowy spełnia swoją funkcję tylko wtedy, gdy powłoka cierna ma odpowiednią grubość i odpowiednią strukturę (nie jest popękana, nie odkleja się od płytki klocka). Zaleca się zamianę klocków po przejechaniu 30 tys. Km. Warto jednak sprawdzić ich stan po przejechaniu 10-15 tys. Km. Objawy zużycia klocków hamulcowych: - wydłużona droga hamowania, - powstawanie typowego hałasu, - odczuwanie poprzez kierowcę wibracji na kierownicy podczas hamowania. Po wymianie klocków należy zwrócić uwagę na cykl docierania klocka hamulcowego, na który potrzeba czasu. Do uzyskania pełnej produktywności nowo zamontowane części potrzebują choćby 300 kilometrów. Najlepiej dotrzeć klocki w trakcie jazdy miejskiej w warunkach normalnej eksploatacji, starając się przy tym unikać jazdy z dużym obciążeniem, gwałtownych hamowań przy obszerniejszych prędkościach, a także jazdy przeważnie sportowej.

O marce ROADHOUSE

Road House jest teraz działającym w skali światowej producentem części do hamulców dla przemysłu motoryzacyjnego. Jego udziałem stała się historia ciągłego ulepszania i rozwoju technicznego, co pozwoliło im zająć miejsce wśród największych producentów klocków hamulcowych i stać się liderem produkcji na europejski rynek wtórny. Dział badań i rozwoju Roadhouse nieprzerwanie testuje świeże prototypy tworzyw ciernych w testach laboratoryjnych, drogowych i całych flot samochodowych, wyjeżdżając ponad 2 miliony kilometrów rocznie. Testy drogowe, wraz z testami AK-Master, są prowadzone w pełnym zakresie obciążeń dostępnych na hamowni, żeby ocenić jakość klocków hamulcowych Road House. Wszystko to wynika z dążenia do wyższej jakości i pragnienia osiągnięcia lepszych wyników, niż uzyskiwane przez oryginalne wyposażenie stosowane w najszczególniej znanych pojazdach w Europie. Fakty: 130 milionów części zamiennych wytworzonych w 10, najróżniejszych fabrykach na całym świecie, duży asortyment części zamiennych do hamulców, zarówno dla pojazdów osobowych, jak i użytkowych, 25 milionów zestawów samochodowych klocków hamulcowych wyprodukowanych rocznie, 1, 5 milionów samochodowych tarcz hamulcowych

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.