Menu
Zamknij

Klocki Hamulcowe Mitsubishi Eclipse/l200/outlander/sigma/peugeot 4007 15.7Mm Wva21363 Z Czujnikiem Szt Roadhouse

Klocki hamulcowe

Opis

atrybuty
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z dodatkami
  • ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]: 2
  • Ciężar [kg]: 1,84
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z naklejaną folią
  • Strona zabudowy: Oś przednia
  • System hamulcowy: Akebono
  • Oznaczenie kontrolne: E190R-01022/093
  • Długość [mm]: 149,9
  • Wysokość [mm]: 59
  • Grubość 1 [mm]: 15,7
  • Grubość 2 [mm]: 16,5
  • Styk ostrzegawczy o zużyciu: ze stykiem zużycia
Opis
Przód
Klocki hamulcowe samochody osobowe

Klocki hamulcowe są jednym z najważniejszych części układu hamulcowego pojazdu. Wraz z tarczami hamulcowymi pozwalają zniżyć prędkość samochodu albo kompletnie go zatrzymać. Na wytrzymałość klocków ma wpływ dużo czynników, takich jak jakość klocków, jakość tarcz hamulcowych, sposób eksploatacji samochodu (czy jeździmy spokojnie czy zadziornie), oraz miejsce eksploatacji. Klocek hamulcowy spełnia swoją funkcję tylko wtedy, gdy powłoka cierna ma odpowiednią grubość i odpowiednią strukturę (nie jest popękana, nie odkleja się od płytki klocka). Zaleca się podmianę klocków po przejechaniu 30 tys. Km. Warto jednak sprawdzić ich stan po przejechaniu 10-15 tys. Km. Objawy zużycia klocków hamulcowych: - wydłużona droga hamowania, - powstawanie charakterystycznego hałasu, - odczuwanie poprzez kierowcę wibracji na kierownicy w trakcie hamowania. Po podmianie klocków należy zwrócić uwagę na cykl docierania klocka hamulcowego, na który potrzeba czasu. Do uzyskania pełnej produktywności nowo zamontowane części potrzebują nawet 300 kilometrów. Najlepiej dotrzeć klocki w trakcie jazdy miejskiej w warunkach normalnej eksploatacji, starając się przy tym unikać jazdy z obszernym obciążeniem, gwałtownych hamowań przy pokaźniejszych szybkościach i jazdy głównie sportowej.

O marce ROADHOUSE

Road House jest teraz działającym w skali światowej producentem części do hamulców dla przemysłu motoryzacyjnego. Jego udziałem stała się historia ciągłego poprawiania i rozwoju technicznego, co pozwoliło im zająć miejsce wśród największych producentów klocków hamulcowych i stać się liderem produkcji na europejski rynek wtórny. Dział badań i rozwoju Roadhouse nieprzerwanie testuje świeże prototypy tworzyw ciernych w testach laboratoryjnych, drogowych i całych flot samochodowych, wyjeżdżając ponad 2 miliony kilometrów rocznie. Testy drogowe, wraz z testami AK-Master, są prowadzone w pełnym zakresie obciążeń dostępnych na hamowni, żeby ocenić jakość klocków hamulcowych Road House. Wszystko to wynika z dążenia do wyższej jakości i pragnienia osiągnięcia lepszych wyników, aniżeli uzyskiwane przez oryginalne wyposażenie stosowane w najistotniej znanych pojazdach w Europie. Fakty: 130 milionów części zamiennych wyprodukowanych w 10, najróżniejszych fabrykach na całym świecie, wielki asortyment części zamiennych do hamulców, równocześnie dla pojazdów osobowych, jak i użytkowych, 25 milionów zestawów samochodowych klocków hamulcowych wytworzonych rocznie, 1, 5 milionów samochodowych tarcz hamulcowych

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.