Menu
Zamknij

Klocki Hamulcowe Peugeot/ Renault 83-91 Gr.18Mm/ 2Xczuj.* Szt Roadhouse

Klocki hamulcowe

Opis

parametry
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z dodatkami
  • Długość złącza ostrzegawczego [mm]: 205
  • Ciężar [kg]: 1,129
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z naklejaną folią
  • Strona zabudowy: Oś przednia
  • System hamulcowy: Bendix
  • Oznaczenie kontrolne: E190R-01022/004
  • Długość [mm]: 105
  • Wysokość [mm]: 54,3
  • Grubość [mm]: 18
  • Styk ostrzegawczy o zużyciu: ze stykiem zużycia
  • liczba wskaźników zużycia okładzin [na oś]: 2
Opis
Przód
Klocki hamulcowe samochody osobowe

Klocki hamulcowe są jednym z najważniejszych elementów układu hamulcowego pojazdu. Wraz z tarczami hamulcowymi pozwalają zniżyć szybkość samochodu albo w pełni go zatrzymać. Na wytrzymałość klocków ma wpływ mnóstwo czynników, takich jak jakość klocków, jakość tarcz hamulcowych, sposób eksploatacji samochodu (czy jeździmy spokojnie czy zadziornie), oraz miejsce eksploatacji. Klocek hamulcowy spełnia swoją funkcję tylko wtedy, gdy warstwa cierna ma odpowiednią grubość i odpowiednią strukturę (nie jest popękana, nie odkleja się od płytki klocka). Zaleca się wymianę klocków po przejechaniu 30 tys. Km. Warto jednak sprawdzić ich stan po przejechaniu 10-15 tys. Km. Objawy zużycia klocków hamulcowych: - wydłużona droga hamowania, - powstawanie charakterystycznego hałasu, - odczuwanie poprzez kierowcę wibracji na kierownicy w trakcie hamowania. Po zamianie klocków należy zwrócić uwagę na cykl docierania klocka hamulcowego, na który potrzeba czasu. Do uzyskania pełnej skuteczności nowo zamontowane części potrzebują choćby 300 kilometrów. Najlepiej dotrzeć klocki podczas jazdy miejskiej w warunkach normalnej eksploatacji, starając się przy tym unikać jazdy z wielkim obciążeniem, gwałtownych hamowań przy większych prędkościach i jazdy przede wszystkim sportowej.

O marce ROADHOUSE

Road House jest teraz działającym w skali światowej producentem części do hamulców dla przemysłu motoryzacyjnego. Jego udziałem stała się historia ciągłego ulepszania i rozwoju technologicznego, co pozwoliło im zająć miejsce wśród największych producentów klocków hamulcowych i stać się liderem produkcji na europejski rynek wtórny. Dział badań i rozwoju Roadhouse bezustannie testuje świeże prototypy tworzyw ciernych w testach laboratoryjnych, drogowych i całych flot samochodowych, wyjeżdżając ponad 2 miliony kilometrów rocznie. Testy drogowe, wraz z testami AK-Master, są prowadzone w pełnym zakresie obciążeń przystępnych na hamowni, żeby ocenić jakość klocków hamulcowych Road House. Wszystko to wynika z dążenia do wyższej jakości i pragnienia osiągnięcia lepszych wyników, aniżeli uzyskiwane przez oryginalne wyposażenie używane w najmocniej znanych pojazdach w Europie. Fakty: 130 milionów części zamiennych stworzonych w 10, przeróżnych fabrykach na całym świecie, obfity asortyment części zamiennych do hamulców, jednocześnie dla pojazdów osobowych, jak i użytkowych, 25 milionów zestawów samochodowych klocków hamulcowych wyprodukowanych rocznie, 1, 5 milionów samochodowych tarcz hamulcowych

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.