Menu
Zamknij

Klocki Hamulcowe Renault Megane 15> Przod 18,3Mm Z Czujn. Szt Textar

Klocki hamulcowe

Opis

atrybuty
  • Szerokość [mm]: 128,9
  • Wysokość [mm]: 58,4
  • Grubość [mm]: 18,3
  • Styk ostrzegawczy o zużyciu: z akustycznym czujnikiem zużycia
  • ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]: 8
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
  • Numer WVA: 22610
  • System hamulcowy: TRW
  • Długość opakowania [cm]: 15,2
  • Szerokość opakowania [cm]: 8,8
  • Wysokość opakowania [cm]: 8,4
  • techniczny numer informacyjny: 22610 183 1 4
OpisKlocki hamulcowe samochody osobowe

Klocki hamulcowe są jednym z najważniejszych elementów układu hamulcowego pojazdu. Wraz z tarczami hamulcowymi pozwalają obniżyć prędkość samochodu albo całkowicie go zatrzymać. Na solidność klocków ma wpływ niemało czynników, takich jak jakość klocków, jakość tarcz hamulcowych, sposób eksploatacji samochodu (czy jeździmy spokojnie czy zadziornie), i miejsce eksploatacji. Klocek hamulcowy spełnia swoją funkcję tylko wtedy, gdy warstwa cierna ma odpowiednią grubość i odpowiednią strukturę (nie jest popękana, nie odkleja się od płytki klocka). Zaleca się zamianę klocków po przejechaniu 30 tys. Km. Warto jednak sprawdzić ich stan po przejechaniu 10-15 tys. Km. Objawy zużycia klocków hamulcowych: - wydłużona droga hamowania, - powstawanie standardowego hałasu, - odczuwanie poprzez kierowcę wibracji na kierownicy w trakcie hamowania. Po podmianie klocków należy zwrócić uwagę na cykl docierania klocka hamulcowego, na który potrzeba czasu. Do uzyskania pełnej wydajności nowo zamontowane części potrzebują nawet 300 kilometrów. Najlepiej dotrzeć klocki w trakcie jazdy miejskiej w warunkach normalnej eksploatacji, starając się przy tym unikać jazdy z dużym obciążeniem, gwałtownych hamowań przy większych prędkościach, a także jazdy w głównej mierze sportowej.

O marce KLOCKI HAMULCOWE TEXTAR

Niemiecka firma TEXTAR specjalizuje się w produkcji najwyższej jakości komponentów układu hamulcowego. Ponad 100 lat działalności w branży pozwoliło zbudować i umocnić swoją pozycję na rynku części zamiennych. Około 70% samochodów użytkowych zaopatrzonych w hamulce bębnowe i ponad 50% samochodów wyposażonych w hamulce tarczowe opuszcza linie produkcyjne z zamontowanymi elementami ciernymi TEXTAR. Klocki, tarcze, szczęki oraz bębny hamulcowe na pierwszy montaż stosują tak lubiane firmy jak BMW czy Volkswagen. Na szczególną uwagę zasługują wytworzone poprzez TEXTAR klocki hamulcowe EPAD, w których została zaimplementowana najnowocześniejsza technika cierna i jedyna w swoim typu mieszanka tworzyw ciernych. Dzięki temu felgi aluminiowe i chromowane pozostają czyste i rewelacyjnie błyszczące poprzez szczególnie długi czas. Klocki hamulcowe TEXTAR EPAD oferują maksymalny komfort hamowania. Oznacza to mniejsze ścieranie i niepokaźne odgłosy. A co z tego wynika – obszerniejszą radość z jazdy. Dzięki przemyślanemu ścięciu klocka czas docierania jest wyjątkowo krótki. Wszystkimi zaletami można się radować praktycznie od razu po zamontowaniu. Marka jest częścią grupy TMD Friction mającą swoje zakłady produkcyjne i filie na pięciu kontynentach. Przedsiębiorstwo jest znane i uwielbiane na całym świecie za wysoką jakość, bezpieczeństwo i maksymalny komfort hamowania. Wśród produktów TEXTAR występują także płyny hamulcowe, środki czyszczące do hamulców, a także mistrzowskie smary.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.