Wagon kolejowy, służąc jako hotel ruchomy, albo też jako magazyn do przewozu towarów, wymaga żeby wszystkie jego części były precyzyjnie do siebie dobrane, żeby posiadały ściśle określone rozmiary, a użyte do ich wyrobu materiały były trafnego gatunku. Najmniejsze bowiem niedopatrzenie tych zasadniczych warunków może spowodować nieobliczalne następstwa, tak w stosunku do bezpieczeństwa podróżnych, jak i strat materialnych. Dlatego więć nie tylko konstruktorzy nowych wagonów, lecz jeszcze bardziej pracownicy Polskich Kolei Państwowych, mający pieczę nad konserwacją i naprawą uszkodzeń wagonów kolejowych, powinni być dobrze obeznani zarówno z budową poszczególnych ich części, jak i ze sposobami napraw,, a także warunkami codziennej ich pracy. Wypowiadana u nas częstokroć opinia, iż wagon kolejowy jest budową małoskomplikowaną i łatwą do wykonania, jest w całości błędna. Wagon kolejowy - ten domek na kółach - miewa częstokroć takie kaprysy i wymaga tak szerokiej dbałości o siebie, iż można go porównać tylko z szczególnie czułymi mechanizmami.
Autorzy: Franciszek Przeździecki EAN: 9788361529941 Format: 16x22 cm liczba stron: 186 ISBN: 9788361529941 Oprawa: broszurowa Rok wydania: 2010 Wydawnictwo: ZP Grupa Sp. Z o.o.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.