firmy
Mata wykonana w Europie na bazie doświadczeń w sprzedaży i montażu tworzyw butylowych firm StP- Standartplast oraz Bitmat.grubość 2 mm
Możliwość zamówienia mat bez napisów ale tylko i wyłącznie przy kontakcie mailowym lub telefonicznym.
Zamawiając poprzez sklep zawsze zostanie wysłana wersja z napisami.
1 sztuka = 25 x 50 cm = 7,99 zł
2 sztuki = 50 x 50 cm
3 sztuki = 75 x 50 cm
4 sztuki = 100 x 50 cm
5 sztuk = 125 x 50 cm
...
10 sztuk = 250 x 50 cm
...
20 sztuk = 500 x 50 cm
...
28 sztuk = 700 x 50 cm
1 m2 = 8 sztuk
Nowa wersja maty AB-2 już przystępna w sprzedaży. Zmodyfikowano skład mieszanki, a także tłoczenie aluminium. Uzyskaliśmy po nowych badaniach ulepszenie wyciszania o 10%.
Powyżej wykres redukcji drgań i wibracji dla naszych mat butylowych AB-1 (1,5mm), AB-2 (2mm) i AB-25 (2,5mm).
Nie dajcie się nabrać na suche informacje technologiczne od innych sprzedawców, które są niczym nie potwierdzone!
Badanie przeprowadzone w polskim laboratorium PIMOT - Przemysłowy Instytut Motoryzacji.
mocne strony mat butylowych:- nie wymagają podgrzewania
- nie pękają
- duża sprężystość wpływa na jeszcze lepszy efekt wyciszenia
- działają antykorozyjnie - nieraz pod pęknięte maty bitumiczne podchodzi woda
- pokaźniejsza powierzchnia maty - w 1 kawałku choćby do 7 m.
- izoluje drgania i wibrację
- blokują hałas
- skutecznie redukuje przenikanie ciepła dzięki aluminium
- niepodatne na wodę i oleje
- konkretny klej
- niepodatność na pleśń
- brak toksyczności
- zatwierdzone do użytkowania w przemyśle samochodowym
- używanie w szerokiej skali temperatur od -50C do +120C
Mata wyciszająca stworzona z czystego butylu o grubości 2 mm i niskiej wadze, posiada podwyższoną gęstość i gwarantuje najwyższe właściwości tłumiące przy tak niskiej masie. Perfekcyjnie się klei i układa w trudno przystępnych miejscach takich jak tłoczone metalowe profile, ale także doskonale układa się na plastikowych boczkach drzwi oraz znajduje wykorzystanie jako element wykańczający przy wygłuszaniu drzwi.
Butyl prosto poddaje się rozciąganiu i formowaniu zachowując najwyższe właściwości tłumiące dzięki czystej masie butylowej - wartość jest porównywalna z matami bitumicznymi, natomiast tłumienie i komfort przy klejeniu oraz niska masa ewidentnie deklasują twarde, grube i ciężkie maty bitumiczne.
Różnice pomiędzy matami bitumicznymi a butylowymi:- nie wymagają podgrzewania - maty bitumiczne potrzebnie trzeba podgrzewać opalarką
- nie pękają - mata bitumiczna to asfalt, czyli potrafi kruszyć się i pękać - znamy to z naszych dróg:)
- dużo pokaźniejsza rozciągliwość wpływa na jeszcze lepszy efekt wyciszenia
- działają antykorozyjnie - często pod pęknięte maty bitumiczne podchodzi woda
- większa powierzchnia maty - w 1 kawałku nawet do 10 m
- nie są to taśmy dekarskie, które mogą być stosowane tylko na zewnątrz
Do wygłuszania rezonansów niskich częstotliwości składników metalowych, drzwi, podłogi, bagażnika, nadkoli, przegrody czołowej. Najkorzystniejsze efekty uzyskać można stosując go w połączeniu z piankami kauczukowymi stwarzając dwuwarstwową barierę akustyczną na wibrację oraz szumy.
zobacz jak montować maty wyciszające:- Powierzchnię należy oczyścić i odtłuścić
- Wyciąć optymalny kawałek maty
- Zerwać folię zabezpieczającą klej i przycisnąć do wygłuszanej powierzchni (zapytaj o rolkę dociskową - nieraz gratis dodajemy)
- Drzwi - 14-16 sztuk
- Podłoga od 28 do 35 sztuk
- Dach od 12 do 18 sztuk
- Bagażnik z nadkolami - 20 do 24 sztuk
Butyl jest elastyczny, a także słuszną sztywność aluminium.
Zamontowaliśmy już ponad 900 m2 i nie ma problemów z klejem przy niskich temperaturach.
Mogą Państwo liczyć także na indywidualne fachowe porady w dziedzinie wygłuszeń i car audio.