Menu
Zamknij

Filtr oraz olej Dextron-VI automatycznej skrzyni biegów A4LD Ford Explorer 4x4 -2005

Oleje przekładniowe

Opis

Filtr samoczynnej skrzyni biegów z gumową uszczelką, a także 5l najwyższej jakości syntetycznego oleju do przekładni samoczynnych firmy Petro-Canada klasy DEXTRON-VI do samochodu FordExplorer AWD 1991-2003Explorer Sport Trac AWD 2001-2005wszystkie wersje silnikowecena za kplKPL = filtr + uszczelka + 5l plastikowego oleju firmy Petro-Canada klasy DEXTRON VI!!!

TYLKO DO SAMOCHODÓW 4WD / AWD / 4X4!!! zestaw dedykowanY DO SKRZYŃ A4LD MISA OLEJU SKRZYNI PRZYKRĘCONA JEST 18 ŚRUBAMIZANIM KUPISZ DLA PEWNOŚCI- PORÓWNAJ kształt MISY OLEJU SKRZYNI- POLICZ ILOMA ŚRUBAMI PRZYKRĘCONA JEST MISA OLEJU SKRZYNI samoczynna skrzynia biegów jest podzespołem szczególnie wrażliwym na najdrobniejsze nawet zanieczyszczenia.

podmiana filtra oleju w skrzyni biegów to czynność, którą powinien zlecić każdy użytkownik samochodu zaopatrzonego w automatyczną skrzynię biegów, przy okazji podmiany w niej oleju. Filtr ten jest umieszczony w misce olejowej skrzyni biegów, jest więc potrzebne uprzednie zlanie oleju ze skrzyni, a także zdemontowanie miski olejowej, żeby filtr mógł zostać wymieniony.W misce olejowej skrzyni biegów znajduje się także magnes, którego zadaniem jest wyłapywanie z oleju drobin opiłków, które mogłyby uszkodzić elektrozawory skrzyni i doprowadzić do jej awarii.

Należy zatem pamiętać,podczas wymiany filtra oleju oczyścić jeszcze magnes z nagromadzonych skażeń.Częstotliwość podmiany filtra oleju skrzyni biegów jest identyczna z czasem podmiany samego oleju i zależy ściśle od zaleceń producenta samochodu, zawartych w instrukcji obsługi i wynosi przeważnie 30-50 tyś km.

DEXTRON VI to najwyższej jakości olej do automatycznych skrzyń biegówWszystkie wersje DEXRON'A (Dexron II, Dexron III, Type F, Mercon, Mercon V), Chrysler ATF-Plus Dexron II z zwiększeniami D/E zostały zastąpione poprzez zaprezentowany w 2005 DEXRON VI!!!Olej do automatycznych przekładni DEXRON®-VI Petro-Canada został specjalnie sformułowany, aby spełniać wymagania wszelkich przekładni w nowych modelach aut.

atrybuty· 2 x dłuższa żywotność niżeli płynów DEXRON-III ATF!!!· ulepszone własności produktu zarówno dla nowych i starszych przekładni· wspaniałe utlenianie i ochrona anty-ścieralna· Mniejszy rozkład cieczy· Bardziej ekonomiczne zużycie paliwa niż płyny DEXRON-III (H) Korzyści· zniża ścieranie przekładni w trakcie zimnych warunków pogodowych· większa odporność oleju na ścinanie· obszerniejsze przenoszenie momentu obrotowego niż oleje DEXRON-III (H)· Dłuższa trwałość i samych przekładni DEXRON®-VI ATF· dopasowany do pojazdów posiadających wymagania DEXRON-III "H" i IIE· przystosowany do pojazdów mających wymogi DEXRON® ATF, a także ATF+Specyfikacje producentówOleje do przekładni samoczynnych ATF (Automatic Transmission Fluid) należałoby nazywać płynami hydraulicznymi, gdyż w przeciwieństwie do olejów przekładniowych posiadają inne własności reologiczne (wyższy wskaźnik lepkości, modyfikowana lepkość kinematyczna, niższa temperatura płynięcia) i fizykochemiczne (odparowalność, skłonność do pienienia, liczbę TBN, zawartość popiołu i metali, wpływ na elastomery zawieszenia silnika).

Co więcej, pracują one w zupełnie innym środowisku (przekładnie odśrodkowe i hydrokinetyczne) i kompletnie inaczej przenoszą moment obrotowy. Powyższy artykuł wykorzystywany zgodnie z przeznaczeniem nie tworzy żadnego szczególnego zagrożenia....

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.