Menu
Zamknij

Filtr oraz olej ELF G3 automatycznej skrzyni biegów Chevrolet Lumina APV 3,4 / 3,8

Filtry oleju do skrzyni biegów

Opis

Filtr automatycznej skrzyni biegów z gumową uszczelką oraz 5l mineralnego oleju najnowszej generacji do przekładni automatycznych ELFMATIC G3 klasy MERCON-III do samochodu ChevroletLumina APV 3,4 V6 1996-1996Lumina APV 3,8 V6 1992-1995cena za kplKPL = filtr z gumową uszczelką + 5l mineralnego oleju firmy ELF klasy MERCON III pakiet pasuje DO SKRZYŃ 4T60-E / 4T65-E MISA OLEJU SKRZYNI PRZYKRĘCONA JEST 20 ŚRUBAMIZANIM KUPISZ DLA PEWNOŚCI- PORÓWNAJ zarys MISY OLEJU SKRZYNI- POLICZ ILOMA ŚRUBAMI PRZYKRĘCONA JEST MISA OLEJU SKRZYNI samoczynna skrzynia biegów jest podzespołem niezwykle wrażliwym na najdrobniejsze choćby skażenia. Podmiana filtra oleju w skrzyni biegów to czynność, którą powinien zlecić każdy użytkownik samochodu wyekwipowanego w automatyczną skrzynię biegów, przy okazji wymiany w niej oleju. Filtr ten jest umieszczony w misce olejowej skrzyni biegów, jest więc niezbędne uprzednie zlanie oleju ze skrzyni, a także zdemontowanie miski olejowej, aby filtr mógł zostać wymieniony.W misce olejowej skrzyni biegów znajduje się także magnes, którego zadaniem jest wyłapywanie z oleju drobin opiłków, które mogłyby uszkodzić elektrozawory skrzyni i doprowadzić do jej awarii. Należy zatem pamiętać,podczas zamiany filtra oleju oczyścić w dodatku magnes z nagromadzonych skażeń.Częstotliwość podmiany filtra oleju skrzyni biegów jest identyczna z czasem podmiany samego oleju i zależy ściśle od zaleceń producenta samochodu, zawartych w instrukcji obsługi i wynosi głównie 30-50 tyś km. Olej spełnia wymagania następujących norm i specyfikacji:- DEXRON® III G i Ford MERCON®- ALLISON C-4- ZF TE- ML 03D, 04D, 09, 14A, 17C- VOITH H 55.633535 (ex G 607)- MAN 339 rodzaj V- 1 (ex MAN 339 wariant F)- MAN 339 rodzaj Z- 1 (ex MAN 339 typ F)- MB 236.5 i 236.9 cechy ELFMATIC G3posiada dużo parametrów fizyko-chemicznych wymaganych poprzez przekładnie automatyczne najnowszej generacji:- specjalnie zmodyfikowany współczynnik tarcia sprawia, że zmiany biegów dokonuje się cicho i bez poślizgów lub drgań- dobra płynność w niskich temperaturach zapobiega przeciążeniom układów w czasie rozruchu zimą i gwarantuje natychmiastowe smarowanie wszystkich węzłów- nad wyraz dobra odporność na utlenianie i stabilność cieplna pozwalają na wyraźnie dłuższe okresy pomiędzy wymianami oleju przy jednoczesnym zlikwidowaniu możliwości odkładania się osadów, laków i szlamów- wysoki wskaźnik lepkości, niska temperatura płynięcia, szczególnie prawidłowe dodatki antyzużyciowe zapobiegają zużywaniu się kół zębatych, łożysk i składników pomp,- nadzwyczajne własności antykorozyjne i antypienne- całkowitą neutralność w stosunku do uszczelek i metali barwnych Powyższy produkt użytkowany zgodnie z przeznaczeniem nie formuje żadnego szczególnego zagrożenia....

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.