Menu
Zamknij

Filtr oraz olej ELF G3 automatycznej skrzyni biegów Chevrolet Lumina APV 3,4 / 3,8

Oleje przekładniowe

Opis

Filtr automatycznej skrzyni biegów z gumową uszczelką, a także 5l mineralnego oleju najnowszej generacji do przekładni automatycznych ELFMATIC G3 klasy MERCON-III do samochodu ChevroletLumina APV 3,4 V6 1996-1996Lumina APV 3,8 V6 1992-1995cena za kplKPL = filtr z gumową uszczelką + 5l mineralnego oleju marki ELF klasy MERCON III pakiet pasuje DO SKRZYŃ 4T60-E / 4T65-E MISA OLEJU SKRZYNI PRZYKRĘCONA JEST 20 ŚRUBAMIZANIM KUPISZ DLA PEWNOŚCI- PORÓWNAJ zarys MISY OLEJU SKRZYNI- POLICZ ILOMA ŚRUBAMI PRZYKRĘCONA JEST MISA OLEJU SKRZYNI samoczynna skrzynia biegów jest podzespołem nad wyraz wrażliwym na najdrobniejsze nawet skażenia. Wymiana filtra oleju w skrzyni biegów to czynność, którą powinien zlecić każdy użytkownik samochodu wyekwipowanego w automatyczną skrzynię biegów, przy okazji podmiany w niej oleju. Filtr ten jest umieszczony w misce olejowej skrzyni biegów, jest więc konieczne uprzednie zlanie oleju ze skrzyni, a także zdemontowanie miski olejowej, by filtr mógł zostać wymieniony.W misce olejowej skrzyni biegów znajduje się także magnes, którego zadaniem jest wyłapywanie z oleju drobin opiłków, które mogłyby uszkodzić elektrozawory skrzyni i doprowadzić do jej awarii. Należy zatem pamiętać,w trakcie wymiany filtra oleju oczyścić dodatkowo magnes z nagromadzonych zanieczyszczeń.Częstotliwość wymiany filtra oleju skrzyni biegów jest identyczna z czasem zamiany samego oleju i zależy ściśle od zaleceń producenta samochodu, zawartych w instrukcji obsługi i wynosi typowo 30-50 tyś km. Olej spełnia kryteria następujących norm i specyfikacji:- DEXRON® III G i Ford MERCON®- ALLISON C-4- ZF TE- ML 03D, 04D, 09, 14A, 17C- VOITH H 55.633535 (ex G 607)- MAN 339 wariant V- 1 (ex MAN 339 typ F)- MAN 339 rodzaj Z- 1 (ex MAN 339 rodzaj F)- MB 236.5 i 236.9 atrybuty ELFMATIC G3posiada niemało parametrów fizyko-chemicznych wymaganych przez przekładnie automatyczne najnowszej generacji:- specjalnie zmodyfikowany współczynnik tarcia sprawia, że zmiany biegów dokonuje się cicho i bez poślizgów albo drgań- dobra płynność w niskich temperaturach uniemożliwia przeciążeniom układów w czasie rozruchu zimą i gwarantuje natychmiastowe smarowanie wszystkich węzłów- niezwykle dobra odporność na utlenianie i stabilność cieplna umożliwiają istotnie dłuższe okresy pomiędzy zamianami oleju przy jednoczesnym zlikwidowaniu możliwości odkładania się osadów, laków i szlamów- wysoki wskaźnik lepkości, niska temperatura płynięcia, bardzo prawidłowe dodatki antyzużyciowe uniemożliwiają zużywaniu się kół zębatych, łożysk i komponentów pomp,- perfekcyjne własności antykorozyjne i antypienne- całkowitą neutralność w stosunku do uszczelek i metali barwnych Powyższy artykuł stosowany zgodnie z przeznaczeniem nie stwarza żadnego szczególnego zagrożenia....

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY