10% mniejsza odległość hamowania na śniegu. 6% lepsza jazda na mokrej i suchej nawierzchni. Użycie dwóch zróżnicowanych lameli umożliwia zachowanie cechy typowych dla opon letnich od wewnątrz i dla opon zimowych od zewnątrz.
cechy Wzór bieżnika wielkie rowki boczne (inspirowane budową drzew liściastych)
Schodkowe łączniki, a także nacięcia wodne są realizowane w oparciu o wielkie rowki boczne. Zmniejszone opory toczenia zezwalają na płynniejsze odprowadzanie wody i śniegu. Lepsze rowki boczne najlepszą przyczepność na śniegu.
Lamelki zimowe
Lamelki zimowe rewelacyjne osiągi zimowe na oblodzonych i zaśnieżonych drogach.
Igłowe rowki boczne (inspirowane budową drzew iglastych)
Główne rowki boczne z krzyżowymi kątami gwarantują wysoką przyczepność i siłę hamowania, nieprzeciętną w różnorodnych warunkach drogowych.
Lamelki letnie
Dzięki zastosowaniu dwóch zróżnicowanych lamelek opona zyskała wysokie cechy letnie na części wewnętrznej, a zimowe – na zewnętrznej. System blokowania lamelek trójwymiarowych stopniowo wspiera oponę choćby w niełatwych warunkach drogowych poprzez wzmacnianie sztywności bloku.
Najwyższa przyczepność na śniegu (perfekcyjne osiągi zimą)
Rowki boczne w profilu litery „V" inspirowane czekanem produktywne zdolności prowadzenia i skręcania jednocześnie na lodzie, jak i śniegu. Oznaczenia barku w kształcie płatków śniegu wskazują umiejscowienie wskaźników zużycia bieżnika (TWI). Pokaźniejsze bezpieczeństwo i ulepszone osiągi, gdyż pozwalają na sprawdzenie, kiedy głębokość bieżnika nie jest już wystarczająca, żeby zapewniać adekwatne osiągi na śniegu.
Mieszanka krzemionkowa o wysokiej przyczepności
Poprawiona przyczepność na zaśnieżonej / mokrej nawierzchni i mniejsze opory toczenia.
Bezspoinowy wzmocniony pełny pas
świetna trwałość bieżnika.
spory 2-warstwowy pas stalowy
gwarantuje adekwatną sztywność bieżnika i polepsza cechy prowadzenia.
Równa linia osnowy wytworzona z poliestru
ulepszona sztywność i solidność ściany bocznej.
użycie wypełniacza stopki o wysokiej twardości
Poprawione atrybuty prowadzenia i sterowności.
Drutówka o superwysokiej wytrzymałości
ulepszona jednolitość oraz wytrzymałość pozycji stopki.