10% mniejsza odległość hamowania na śniegu. 6% lepsza jazda na mokrej i suchej nawierzchni. Wykorzystanie dwóch przeróżnych lameli umożliwia zachowanie właściwości charakterystycznych dla opon letnich od wewnątrz i dla opon zimowych od zewnątrz.
właściwości Wzór bieżnika obfite rowki boczne (inspirowane budową drzew liściastych)
Schodkowe łączniki, a także nacięcia wodne są wykonywane w oparciu o obfite rowki boczne. Zmniejszone opory toczenia zezwalają na płynniejsze odprowadzanie wody i śniegu. Lepsze rowki boczne najlepszą przyczepność na śniegu.
Lamelki zimowe
Lamelki zimowe znakomite osiągi zimowe na oblodzonych i zaśnieżonych drogach.
Igłowe rowki boczne (inspirowane budową drzew iglastych)
Główne rowki boczne z krzyżowymi kątami gwarantują wysoką przyczepność i siłę hamowania, znakomitą w przeróżnych warunkach drogowych.
Lamelki letnie
Dzięki zaimplementowaniu dwóch różnorodnych lamelek opona zyskała wysokie parametry letnie na części wewnętrznej, a zimowe – na zewnętrznej. System blokowania lamelek trójwymiarowych stopniowo wspiera oponę choćby w skomplikowanych warunkach drogowych przez wzmacnianie sztywności bloku.
Najwyższa przyczepność na śniegu (perfekcyjne osiągi zimą)
Rowki boczne w zarysie litery „V" inspirowane czekanem wydajne zdolności prowadzenia i skręcania jednocześnie na lodzie, jak i śniegu. Oznaczenia barku w kształcie płatków śniegu wskazują umiejscowienie wskaźników zużycia bieżnika (TWI). Obszerniejsze bezpieczeństwo i ulepszone osiągi, gdyż zezwalają na sprawdzenie, kiedy głębokość bieżnika nie jest już wystarczająca, aby zapewniać trafne osiągi na śniegu.
Mieszanka krzemionkowa o wysokiej przyczepności
Poprawiona przyczepność na zaśnieżonej / mokrej nawierzchni i mniejsze opory toczenia.
Bezspoinowy umocniony pełny pas
perfekcyjna odporność bieżnika.
pokaźny 2-warstwowy pas stalowy
gwarantuje trafną sztywność bieżnika i polepsza cechy prowadzenia.
Równa linia osnowy produkowana z poliestru
udoskonalona sztywność, a także wytrzymałość ściany bocznej.
użycie wypełniacza stopki o wysokiej twardości
Poprawione właściwości prowadzenia oraz sterowności.
Drutówka o superwysokiej wytrzymałości
lepsza jednolitość i wytrzymałość pozycji stopki.