Opona ContiPremiumContactTM 2 prekursorskie rowki 3-D. Postępowa technika bieżnika gwarantuje skróconą drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Dzięki rowkom 3-D, woda jest odprowadzana bardziej produktywnie, zapewniając nadzwyczajną ochronę przed aquaplaningiem. Technika 3-D zagwarantuje także ulepszoną stabilność opony. ContiPremiumContact 2TM jest mniej podatna na odkształcenia, co poprawia kierowalność samochodu.
szczegóły techniczne:
postępowe rowki 3-D:
Dechą szczególną ContiPremiumContactTM 2 są oryginalne rowki 3-D, które skracają drogę hamowania na mokrej i suchej drodze, a także trafną ochronę przed aquaplaningiem.Specjalny zarys rowków 3-D lepszą ochronę przed aquaplaningiem.Lepsze prowadzenie dzięki asymetrycznej rzeźbie bieżnika.
- innowacyjna technika trójwymiarowych rowków bieżnika zagwarantuje krótszą drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni
- Zoptymalizowany kontur opony rozszerza oporność na aquaplaning
- Nowa mieszanka bieżnika zapewniająca nadzwyczajną przyczepność przy jednoczesnym zachowaniu długiej żywotności opony
- rozszerzona precyzja kierowania i stabilność jazdy
- Obniżony poziom szumów toczenia
ContiPremiumContact 2 - opona bezpieczna i komfortowa.
Zasada działania systemu SSR:
W przeciwieństwie do typowych opon, zasada działania systemu SSR jest oparta na wzmocnionych, samonośnych bocznych ściankach. Uniemożliwiają one sytuacji, w której środek opony zostaje przytrzaśnięty pomiędzy nawierzchnią drogi, a także felgą, a także zapobiegają zsunięcie się opony do wnętrza felgi, w przypadku utraty ciśnienia. Usztywnione ścianki boczne opon SSR zezwalają na kontynuowanie jazdy samochodem z dopuszczalną prędkością 80 km/h, poprzez maksymalnie 80 km, w zależności od stanu nawierzchni i wagi samochodu.