nowoczesne samochody kempingowe są pojazdami będącymi wytworem postępowych technologii, które pozwalają urzeczywistnić marzenia o zwiększonej mobilności w trakcie wakacji. Wczasowicze oczekują bezpiecznego funkcjonowania samochodu, co oznacza zwrócenie szczególnej uwagi na kwestię opon.
Opony VancoCamper™ spełniają kryteria producentów samochodów kempingowych, prasy poświęconej odpoczynkowi w przyczepach mieszkalnych, a także samych wczasowiczów. Opony te spełniają specjalną normę „CP" (Camping Pneu).
Koncepcja opon VancoCamper™ polegała na wykorzystaniu sprawdzonej od dawna technice opon Vanco, optymalnego dostosowania ich osiągów do specyficznych wymagań samochodów kempingowych i zaspokojenia potrzeb tego oryginalnego segmentu odbiorców.
Bezpieczny wypoczynek na kółkach. Do kamperów. Bezpieczeństwo i jednostajna przyczepność dla kamperów. Continental proponuje zaprojektowane w Niemczech opony klasy premium o trafnych parametrach z zakresu hamowania i bezpieczeństwa. Wysoki poziom skuteczności dzięki obszernym przebiegom. Zaufanie czołowych producentów samochodów, opony użyte m. In. W modelach: Fiat Ducato, Iveco Renault Master i Ford Transit.
szczegóły techniczne„CP" oznacza opony o powiększonym bezpieczeństwie, asygnowane dla samochodów kempingowych (CP=Camping Pneu).Specjalna mieszanka gumy bieżnika, zapewniająca rozszerzoną przyczepność na mokrych nawierzchniach.
wzmocniona kompozycja opasania, a także szkieletu opony, w celu zapewnienia znacznej odporności na ścieranie, przeciążenia i zewnętrzne uderzenia.
Najwyższej jakości wykładzina wewnętrzna gwarantuje pokaźniejszą szczelność i solidność.nieelastyczna konstrukcja ścian bocznych lepsze, poprzeczne wsparcie dla obciążonych, tylnych osi.
- pokaźny margines bezpieczeństwa w sytuacji zastosowania w samochodach kempingowych
- solidna konstrukcja, zapewniająca rozszerzoną odporność w sytuacji obozowania w niełatwym terenie
- Skrócona droga hamowania na mokrych nawierzchniach
- Dodatkowa stabilność zapewniona podczas kierowania ciężkimi samochodami kempingowymi
- Długie okresy międzyserwisowe, dzięki utrzymywaniu ciśnienia powietrza w oponie powyżej nieznacznego poziomu