progresywne samochody kempingowe są pojazdami będącymi wytworem postępowych technologii, które pozwalają urzeczywistnić marzenia o zwiększonej mobilności w trakcie wakacji. Wczasowicze oczekują bezpiecznego funkcjonowania samochodu, co oznacza zwrócenie szczególnej uwagi na kwestię opon.
Opony VancoCamper™ spełniają kryteria producentów samochodów kempingowych, prasy poświęconej odpoczynkowi w przyczepach mieszkalnych i samych wczasowiczów. Opony te spełniają specjalną normę „CP" (Camping Pneu).
Koncepcja opon VancoCamper™ polegała na wykorzystaniu sprawdzonej od dawna technice opon Vanco, adekwatnego przypasowania ich osiągów do unikalnych wymagań samochodów kempingowych i zaspokojenia potrzeb tego unikalnego segmentu odbiorców.
Bezpieczny wypoczynek na kółkach. Do kamperów. Bezpieczeństwo i stabilna przyczepność dla kamperów. Continental oferuje zaprojektowane w Niemczech opony klasy premium o stosownych parametrach z zakresu hamowania i bezpieczeństwa. Wysoki poziom efektywności dzięki znacznym przebiegom. Zaufanie czołowych producentów samochodów, opony użyte m. In. W modelach: Fiat Ducato, Iveco Renault Master i Ford Transit.
szczegóły techniczne„CP" oznacza opony o zwiększonym bezpieczeństwie, asygnowane dla samochodów kempingowych (CP=Camping Pneu).Specjalna mieszanka gumy bieżnika, zapewniająca powiększoną przyczepność na mokrych nawierzchniach.
umocniona kompozycja opasania, a także szkieletu opony, w celu zapewnienia wielkiej niepodatności na ścieranie, przeciążenia oraz zewnętrzne uderzenia.
Najwyższej jakości wykładzina wewnętrzna zapewnia większą szczelność i odporność.niesprężysta konstrukcja ścian bocznych lepsze, poprzeczne wsparcie dla obciążonych, tylnych osi.
- duży margines bezpieczeństwa w przypadku wykorzystania w samochodach kempingowych
- konkretna kompozycja, zapewniająca rozszerzoną odporność w sytuacji obozowania w skomplikowanym terenie
- Skrócona droga hamowania na mokrych nawierzchniach
- Dodatkowa stabilność zapewniona w trakcie kierowania ciężkimi samochodami kempingowymi
- Długie okresy międzyserwisowe, dzięki utrzymywaniu ciśnienia powietrza w oponie powyżej niewiele znaczącego poziomu