Dębica Passio 2 195/65R15 91T opona letnia osobowa
etykieta ( E, C, 2)), 71dB )
Dębica Passio 2 - nowa opona letnia z Dębicy
Dębica, 18 marzec 2008 r. -- marka Oponiarska Dębica S.A. Wprowadza na rynek oponę letnią Dębica Passio 2. Nowa opona z Dębicy jest następczynią Passio - najpopularniejszej opony letniej w Polsce.
Dębica Passio 2 to kompletnie nowa budowa, która gwarantuje o 20% lepsze przebiegi w porównaniu z poprzedniczką*. Polepsza też osiągi niemal we wszystkich parametrach, na ogół w zakresie bezpieczeństwa, czyli prowadzenia i hamowania na mokrej nawierzchni i odporności na aquaplaning. Dzięki temu Dębica Passio 2 znakomicie sprawdza się zwłaszcza na polskich drogach, w samochodach kompaktowych, przeciętnych i niewielkich.
Nowa Passio zagwarantuje precyzję kierowania i wygodę i bezpieczeństwo jazdy dla całej rodziny. "Dębica to marka od lat ciesząca się dużą sympatią wśród polskich kierowców, o czym świadczą wyniki prestiżowych rankingów. Konsumenci są gotowi rekomendować opony marki Dębica, ponieważ proponują one najkorzystniejszą jakość w stosunku do ceny i są wykonane specjalnie z myślą o nich i ich rodzinach. Nowoczesne rozwiązania, bezpieczeństwo i wytrzymałość za przystępną cenę - te właściwości powodują, że Dębica Passio 2 ma szansę powtórzyć sukces swojej poprzedniczki i stać się lubianym wyborem dla samochodów rodzinnych w wielu krajach świata" - powiedział Krzysztof Ziajor, Kierownik firmy Dębica w Firmie Oponiarskiej Dębica S.A. Innowacyjne rozwiązania użyte w Passio 2, takie jak trafna pozycja klocków i kontur opony, odpowiadające za rozkład ciśnienia i stabilny odcisk opony, gwarantują bardziej równomierną pracę lepsze przebiegi. Dokładny układ bieżnika nie tylko obniża zużycie opony, lecz wpływa także na przyczepność, co przekłada się na krótszą drogę hamowania na mokrej nawierzchni. W nowej Dębicy Passio 2 użyto świeże, faliste klocki bieżnika, które rozszerzają łączną długość krawędzi, co przyczynia się do ulepszonej przyczepności przy hamowaniu na mokrej nawierzchni. Usztywniona konstrukcja opony - karkas oraz bloki w strefie barkowej - poprawiają kontrolę kierowcy nad pojazdem, przy równoczesnym zachowaniu wysokiego komfortu jazdy. Łączniki w centralnym bloku konsolidujeją bloki w głównych żebrach i wywołują, iż bieżnik jest nieelastyczniejszy. W konsekwencji powierzchnia bieżnika jest w stałym kontakcie z drogą, nawet podczas konkretnego skręcania. Podłużne obfite rowki Dębica Passio 2 pozwalają w nieskomplikowany sposób odprowadzać wodę, powiększając niepodatność na aquaplaning, a rozszerzona ilość promieniowych rowków ulepsza produktywność usuwania wody ze strefy barkowej opony. "Głównymi założeniami przy tworzeniu Dębica Passio 2 było osiągnięcie lepszych przebiegów bez utraty parametrów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo, a także przy zachowaniu konkurencyjnej ceny. W ten sposób powstała nowa opona, dostosowana do oczekiwań kupujących, dla których właśnie te elementy okazały się najważniejsze w badaniach. Jestem przekonany, że Dębica Passio 2 osiągnie sukces przynajmniej taki jak jej poprzedniczka i będzie popularna wśród polskich i europejskich kierowców" - powiedział Leszek Szafran, Dyrektor ds. Handlowych firmy Oponiarskiej Dębica S.A. Nowa Dębica Passio 2 jest przystępna w 12 kluczowych rozmiarach, co pokrywa 80% potrzeby w segmencie opon typowych letnich w Polsce. Nowa opona stworzona w Dębicy będzie sprzedawana niemal w całej Europie.