Wszechstronnie utalentowana opona do samochodów klasy średniej i luksusowych
- doskonałe zachowanie w różnorodnych warunkach
- znakomite prowadzenie przy obfitych szybkościach
- Lepsza przyczepność na mokrej nawierzchni
- Cicha i wygodna jazda
- znakomite zachowanie w najróżniejszych warunkach
SP Sport 01 łączy w jednej nowatorskiej konstrukcji trzy najważniejsze atrybuty decydujące o działaniu opony. Asymetryczny bieżnik podzielono na trzy odrębne strefy, które razem doskonałą równowagę między sportowym prowadzeniem, dużą niepodatnością na aquaplaning i wysoki komfort prowadzenia.
wyśmienite prowadzenie przy obfitych szybkościach Ciesz się płynną i zrównoważoną jazdą na autostradach. Opona zachowuje kształt choćby przy wysokich szybkościach, gwarantując precyzyjne pokonywanie zakrętów. Asymetryczny wzór bieżnika rozszerza stabilność na prostych odcinkach i zakrętach.
Lepsza przyczepność na mokrej nawierzchni
Mieszanka krzemionkowa zagwarantuje nad wyraz prawidłową przyczepność efektywność hamowania na suchych i mokrych drogach. Specjalny zarys klocków bieżnika umożliwia prędkie odprowadzanie wody choćby w ulewnym deszczu.
Cicha i wygodna jazda
Ciesz się cichszą jazdą dzięki konstrukcji klocków bieżnika, która likwiduje hałasy na najistotniej uciążliwych częstotliwościach. Wzór bieżnika zoptymalizowano pod kątem równomiernego ścierania, co ulepsza komfort jazdy i żywotność opony.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i zapewnia szczególnie dużo danych o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.
RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST).technologia RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zaimplementowaniu usztywnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać jedynie w samochodach asygnowanych do jazdy na oponach tego typu i wyposażonych w produktywny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej prędkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy producent nie zaleca innego postępowania.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy dużych szybkościach.mocne strony nadzwyczajna stabilność w trakcie prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Buduje on ochronną strefę buforową.zalety chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna konstrukcja bieżnika powoduje, iż opona ulepszone prowadzenie i większą oporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro poprawia stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków ulepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza niepodatność na aquaplaning.