Wszechstronnie utalentowana opona do samochodów klasy przeciętnej i wytwornych
- rewelacyjne zachowanie w rozmaitych warunkach
- świetne prowadzenie przy obszernych prędkościach
- Lepsza przyczepność na mokrej nawierzchni
- Cicha i wygodna jazda
- doskonałe zachowanie w rozmaitych warunkach
SP Sport 01 łączy w jednej pionierskiej konstrukcji trzy najważniejsze parametry decydujące o działaniu opony. Asymetryczny bieżnik podzielono na trzy odrębne strefy, które razem znakomitą równowagę pomiędzy sportowym prowadzeniem, dużą odpornością na aquaplaning i wysoki komfort prowadzenia.
idealne prowadzenie przy obfitych prędkościach Ciesz się płynną i jednostajną jazdą na autostradach. Opona zachowuje kształt choćby przy wysokich prędkościach, gwarantując dokładne pokonywanie zakrętów. Asymetryczny wzór bieżnika powiększa stabilność na prostych odcinkach i zakrętach.
Lepsza przyczepność na mokrej nawierzchni
Mieszanka krzemionkowa gwarantuje szczególnie prawidłową przyczepność sprawność hamowania na suchych i mokrych drogach. Specjalny zarys klocków bieżnika umożliwia prędkie odprowadzanie wody nawet w ulewnym deszczu.
Cicha i komfortowa jazda
Ciesz się cichszą jazdą dzięki konstrukcji klocków bieżnika, która eliminuje hałasy na najszczególniej uciążliwych częstotliwościach. Wzór bieżnika zoptymalizowano pod kątem równomiernego ścierania, co udoskonala komfort jazdy i żywotność opony.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to ulepsza kontrolę nad pojazdem i gwarantuje bardzo dużo danych o drodze.. Lepsze czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.
RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST).technologia RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zastosowaniu usztywnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach asygnowanych do jazdy na oponach tego rodzaju i wyposażonych w produktywny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej prędkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy marka nie zaleca innego nowoczesnania.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy znacznych szybkościach.atuty znakomita stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Wytwarza on ochronną strefę buforową.zalety chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna kompozycja bieżnika powoduje, iż opona lepsze prowadzenie i pokaźniejszą wytrzymałość na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro ulepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków ulepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, pokaźniejsza oporność na aquaplaning.