Wszechstronnie utalentowana opona do samochodów klasy przeciętnej i luksusowych
- rewelacyjne zachowanie w rozmaitych warunkach
- perfekcyjne prowadzenie przy wielkich prędkościach
- Lepsza przyczepność na mokrej nawierzchni
- Cicha i komfortowa jazda
- świetne zachowanie w różnorodnych warunkach
SP Sport 01 łączy w jednej pionierskiej konstrukcji trzy najważniejsze atrybuty decydujące o działaniu opony. Asymetryczny bieżnik podzielono na trzy odrębne strefy, które razem świetną równowagę między sportowym prowadzeniem, dużą opornością na aquaplaning i wysoki komfort prowadzenia.
wspaniałe prowadzenie przy dużych prędkościach Ciesz się płynną i stabilną jazdą na autostradach. Opona zachowuje zarys nawet przy wysokich szybkościach, zapewniając dokładne pokonywanie zakrętów. Asymetryczny wzór bieżnika zwiększa stabilność na prostych odcinkach i zakrętach.
Lepsza przyczepność na mokrej nawierzchni
Mieszanka krzemionkowa zagwarantuje bardzo prawidłową przyczepność produktywność hamowania na suchych i mokrych drogach. Specjalny kształt klocków bieżnika zezwala na szybkie odprowadzanie wody nawet w ulewnym deszczu.
Cicha i komfortowa jazda
Ciesz się cichszą jazdą dzięki konstrukcji klocków bieżnika, która likwiduje hałasy na najszczególniej uciążliwych częstotliwościach. Wzór bieżnika zoptymalizowano pod kątem równomiernego ścierania, co polepsza komfort jazdy i żywotność opony.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i zapewnia niezwykle dużo danych o drodze.. Lepsze czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.
RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST).technika RunOnFlat opracowana przez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zastosowaniu wzmocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać jedynie w samochodach asygnowanych do jazdy na oponach tego rodzaju i wyposażonych w skuteczny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy producent nie zaleca innego progresywnania.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy pokaźnych szybkościach.zalety idealna stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Formuje on ochronną strefę buforową.zalety broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna konstrukcja bieżnika powoduje, że opona udoskonalone prowadzenie i większą oporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro poprawia stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków udoskonala przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, pokaźniejsza oporność na aquaplaning.