Wszechstronnie utalentowana opona do samochodów klasy średniej i elitarnych
- doskonałe zachowanie w różnych warunkach
- nadzwyczajne prowadzenie przy dużych szybkościach
- Lepsza przyczepność na mokrej nawierzchni
- Cicha i wygodna jazda
- perfekcyjne zachowanie w najróżniejszych warunkach
SP Sport 01 łączy w jednej prekursorskiej konstrukcji trzy najważniejsze właściwości decydujące o działaniu opony. Asymetryczny bieżnik podzielono na trzy odrębne strefy, które razem nieprzeciętną równowagę pomiędzy sportowym prowadzeniem, dużą opornością na aquaplaning i wysoki komfort prowadzenia.
znakomite prowadzenie przy znacznych prędkościach Ciesz się płynną i zrównoważoną jazdą na autostradach. Opona zachowuje zarys choćby przy wysokich szybkościach, gwarantując dokładne pokonywanie zakrętów. Asymetryczny wzór bieżnika powiększa stabilność na prostych odcinkach i zakrętach.
Lepsza przyczepność na mokrej nawierzchni
Mieszanka krzemionkowa zagwarantuje niezwykle dobrą przyczepność produktywność hamowania na suchych i mokrych drogach. Specjalny kształt klocków bieżnika umożliwia szybkie odprowadzanie wody nawet w ulewnym deszczu.
Cicha i wygodna jazda
Ciesz się cichszą jazdą dzięki konstrukcji klocków bieżnika, która likwiduje hałasy na najszczególniej uciążliwych częstotliwościach. Wzór bieżnika zoptymalizowano pod kątem równomiernego ścierania, co udoskonala komfort jazdy i żywotność opony.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i gwarantuje niezwykle dużo informacji o drodze.. Ulepszone czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.
RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST).technologia RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop zezwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zaimplementowaniu usztywnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać jedynie w samochodach przeznaczonych do jazdy na oponach tego typu i zaopatrzonych w efektywny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej prędkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy producent nie zaleca innego progresywnania.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy znacznych szybkościach.atuty idealna stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Generuje on ochronną strefę buforową.zalety broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna kompozycja bieżnika powoduje, iż opona ulepszone prowadzenie i pokaźniejszą odporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro ulepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków poprawia przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza niepodatność na aquaplaning.