Wszechstronnie utalentowana opona do samochodów klasy przeciętnej i wytwornych
- genialne zachowanie w różnych warunkach
- idealne prowadzenie przy dużych prędkościach
- Lepsza przyczepność na mokrej nawierzchni
- Cicha i wygodna jazda
- nadzwyczajne zachowanie w zróżnicowanych warunkach
SP Sport 01 łączy w jednej prekursorskiej konstrukcji trzy najważniejsze parametry decydujące o działaniu opony. Asymetryczny bieżnik podzielono na trzy odrębne strefy, które razem świetną równowagę między sportowym prowadzeniem, dużą odpornością na aquaplaning i wysoki komfort prowadzenia.
idealne prowadzenie przy dużych szybkościach Ciesz się płynną i stabilną jazdą na autostradach. Opona zachowuje kształt nawet przy wysokich szybkościach, gwarantując staranne pokonywanie zakrętów. Asymetryczny wzór bieżnika rozszerza stabilność na prostych odcinkach i zakrętach.
Lepsza przyczepność na mokrej nawierzchni
Mieszanka krzemionkowa gwarantuje niezwykle prawidłową przyczepność sprawność hamowania na suchych i mokrych drogach. Specjalny zarys klocków bieżnika zezwala na prędkie odprowadzanie wody choćby w ulewnym deszczu.
Cicha i komfortowa jazda
Ciesz się cichszą jazdą dzięki konstrukcji klocków bieżnika, która usuwa hałasy na najbardziej uciążliwych częstotliwościach. Wzór bieżnika zoptymalizowano pod kątem równomiernego ścierania, co ulepsza komfort jazdy i żywotność opony.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje nad wyraz dużo informacji o drodze.. Ulepszone czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.
RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST).technika RunOnFlat opracowana przez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zaimplementowaniu wzmocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać jedynie w samochodach dedykowanych do jazdy na oponach tego typu i zaopatrzonych w efektywny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy marka nie zaleca innego postępowania.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy sporych szybkościach.mocne strony znakomita stabilność w trakcie prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Generuje on ochronną strefę buforową.zalety chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna budowa bieżnika powoduje, iż opona lepsze prowadzenie i obszerniejszą oporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro polepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków udoskonala przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, pokaźniejsza odporność na aquaplaning.