Wszechstronnie utalentowana opona do samochodów klasy przeciętnej i elitarnych
- wyśmienite zachowanie w przeróżnych warunkach.
- znakomite prowadzenie przy wielkich prędkościach.
- Lepsza przyczepność na mokrej nawierzchni.
- Cicha i wygodna jazda.
nieprzeciętne zachowanie w różnorodnych warunkach SP Sport 01 łączy w jednej nowatorskiej konstrukcji trzy najważniejsze właściwości decydujące o działaniu opony. Asymetryczny bieżnik podzielono na trzy odrębne strefy, które razem doskonałą równowagę pomiędzy sportowym prowadzeniem, dużą opornością na aquaplaning i wysoki komfort prowadzenia.
znakomite prowadzenie przy obszernych prędkościach
Ciesz się płynną i zrównoważoną jazdą na autostradach. Opona zachowuje zarys choćby przy wysokich prędkościach, zapewniając staranne pokonywanie zakrętów. Asymetryczny wzór bieżnika rozszerza stabilność na prostych odcinkach i zakrętach.
Lepsza przyczepność na mokrej nawierzchni
Mieszanka krzemionkowa gwarantuje wyjątkowo dobrą przyczepność produktywność hamowania na suchych i mokrych drogach. Specjalny kształt klocków bieżnika zezwala na prędkie odprowadzanie wody choćby w ulewnym deszczu.
Cicha i wygodna jazda
Ciesz się cichszą jazdą dzięki konstrukcji klocków bieżnika, która likwiduje hałasy na najistotniej uciążliwych częstotliwościach. Wzór bieżnika zoptymalizowano pod kątem równomiernego ścierania, co polepsza komfort jazdy i żywotność opony.
Dunlop Self Supporting Technology (DSST)
technika RunOnFlat opracowana przez Dunlop zezwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zaimplementowaniu wzmocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.
Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać wyłącznie w samochodach asygnowanych do jazdy na oponach tego typu i zaopatrzonych w wydajny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej prędkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy firma nie zaleca innego progresywnania.