- Oszczędność paliwa.
- perfekcyjne trzymanie na mokrym.
- Komfort jazdy.
PRZYCZEPNOŚĆ BEZ KOMPROMISÓW.
- O 2,8 metra krótsza droga hamowania na mokrej nawierzchni w porównaniu ze średnią konkurencji.
- O 3 metry krótsza droga hamowania na suchej nawierzchni w porównaniu ze przeciętnyą konkurencji.
- O 30% pokaźniejsza oszczędność paliwa w porównaniu z poprzedniczką.
- Niski poziom hałasu.
doskonałe atrybuty na mokrej nawierzchni Opona Sport BluResponse posiada specjalną mieszankę polimerową, gwarantującą niezwykle dobrą przyczepność i prowadzenie na mokrej nawierzchni. Duże centralne rowki bieżnika szybko usuwają wodę spod czoła opony, redukując wystąpienie zjawiska aquaplaningu.
Klocki bieżnika pozwalające na krótszą drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Zaprojektowane do prędkiej, dynamicznej jazdy, te na dodatek umocnione bloki bieżnika rozszerzają kontakt z nawierzchnią w trakcie hamowania.
kompozycja obniżająca zużycie paliwa Sport BluResponse charakteryzuje się aerodynamicznym kształtem i specjalną mieszanką redukującą ilość wyprodukowanego ciepła, co pozwala ograniczyć opory toczenia o 30% w porównaniu z poprzedniczką. ETo przekłada się na oszczędność na kosztach paliwa rzędu 100 euro rocznie.
Niski poziom hałasu Zamknięte rowki w barku opony odpowiadają za tłumienie emisji hałasu i redukcję odbieranego poziomu hałasu zewnętrznego.Oszczędność paliwa w oparciu o szacowane zmniejszenie zużycia paliwa o 5% w stosunku do średniego rocznego przebiegu 14 000 km, w porównaniu z poprzednikiem, oponą SP FastResponse, przy przeciętnej cenie za litr 1,59 € i zużyciu paliwa 9 litrów. Rzeczywiste wyniki mogą się różnić w zależności od – ale nie tylko – warunków drogowych i pogodowych, stylu jazdy, warunków zużycia, rozmiaru opon, ciśnienia w oponach i atrybuty pojazdu. Cena bezołowiowego paliwa 1,59/l € w oparciu o średnie ceny paliwa z października 2012 r. We Francji. Źródło: Komisja Europejska.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obszernych szybkościach.mocne strony wspaniała stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Stwarza on ochronną strefę buforową.zalety broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
Zmienna proporcja powierzchni płaskich i wypukłych. Asymetryczna budowa bieżnika ze przeróżną proporcją obszarów płaskich i wypukłych powoduje, iż opona jest bardzo oporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark prędkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a równocześnie wspaniałe utrzymanie na zakrętach.mocne strony Wysoka odporność na aquaplaning, udoskonalony kontakt z jezdnią, pokaźniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.
Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna budowa bieżnika powoduje, iż opona lepsze prowadzenie i obszerniejszą odporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro polepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków ulepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza niepodatność na aquaplaning.
Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika i o 4-8% pokaźniejszy (zależnie od rozmiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Większa powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni oraz gwarantuje pokaźniejszą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej skrupulatnie.atuty Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, rewelacyjna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć najróżniejszych promieni, co gwarantuje obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja powoduje niezwykle równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia staranniejsze i postępowe reagowanie.atuty wyraźnie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.