- Oszczędność paliwa.
- nieprzeciętne trzymanie na mokrym.
- Komfort jazdy.
PRZYCZEPNOŚĆ BEZ KOMPROMISÓW.
- O 2,8 metra krótsza droga hamowania na mokrej nawierzchni w porównaniu ze przeciętnyą konkurencji.
- O 3 metry krótsza droga hamowania na suchej nawierzchni w porównaniu ze przeciętnyą konkurencji.
- O 30% pokaźniejsza oszczędność paliwa w porównaniu z poprzedniczką.
- Niski poziom hałasu.
genialne parametry na mokrej nawierzchni Opona Sport BluResponse mieści specjalną mieszankę polimerową, zapewniającą szczególnie dobrą przyczepność i prowadzenie na mokrej nawierzchni. Duże centralne rowki bieżnika prędko usuwają wodę spod czoła opony, redukując wystąpienie zjawiska aquaplaningu.
Klocki bieżnika pozwalające na krótszą drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Zaprojektowane do szybkiej, aktywnej jazdy, te dodatkowo wzmocnione bloki bieżnika rozszerzają kontakt z nawierzchnią w trakcie hamowania.
kompozycja zmniejszająca zużycie paliwa Sport BluResponse znamionuje się aerodynamicznym kształtem i specjalną mieszanką redukującą ilość wykonanego ciepła, co pozwala zmniejszyć opory toczenia o 30% w porównaniu z poprzedniczką. ETo przekłada się na oszczędność na kosztach paliwa rzędu 100 euro rocznie.
Niski poziom hałasu Zamknięte rowki w barku opony odpowiadają za tłumienie emisji hałasu i redukcję odbieranego poziomu hałasu zewnętrznego.Oszczędność paliwa w oparciu o szacowane zmniejszenie zużycia paliwa o 5% w stosunku do przeciętnego rocznego przebiegu 14 000 km, w porównaniu z poprzednikiem, oponą SP FastResponse, przy średniej cenie za litr 1,59 € i zużyciu paliwa 9 litrów. Rzeczywiste wyniki mogą się różnić w zależności od – lecz nie tylko – warunków drogowych i pogodowych, stylu jazdy, warunków zużycia, wymiaru opon, ciśnienia w oponach i atrybuty pojazdu. Wartość bezołowiowego paliwa 1,59/l € w oparciu o przeciętne ceny paliwa z października 2012 r. We Francji. Źródło: Komisja Europejska.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy sporych prędkościach.zalety nadzwyczajna stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Buduje on ochronną strefę buforową.zalety broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
Zmienna proporcja powierzchni płaskich i wypukłych. Asymetryczna budowa bieżnika ze najróżniejszą proporcją obszarów płaskich i wypukłych powoduje, iż opona jest niezwykle odporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark prędkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a jednocześnie wspaniałe utrzymanie na zakrętach.mocne strony Wysoka oporność na aquaplaning, ulepszony kontakt z jezdnią, obszerniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.
Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna konstrukcja bieżnika powoduje, iż opona udoskonalone prowadzenie i obszerniejszą odporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro udoskonala stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków udoskonala przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza niepodatność na aquaplaning.
Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika, a także o 4-8% większy (zależnie od wymiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Większa powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni oraz zapewnia większą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej precyzyjnie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, perfekcyjna stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć najróżniejszych promieni, co zapewnia większą precyzję prowadzenia. Taka budowa sprawia wyjątkowo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na skrupulatniejsze i innowacyjne reagowanie.mocne strony istotnie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.