bezkonkurencyjne czucie drogi na mokrych i suchych nawierzchniach
- genialne wyczucie drogi
- doskonałe zachowanie w deszczu
- precyzyjne sterowanie na zakrętach
- Oszczędzająca paliwo i trwała
wyśmienitE WYCZUCIE DROGI
W oponie SP Fast Response wykorzystano technikę Dunlop Touch Technology. Jest to zbiór zaawansowanych rozwiązań, które zapewniają lepsze przekazywanie informacji o nawierzchni do kierowcy. Bardziej płaski profil bieżnika sprawia rozszerzenie powierzchni styku z nawierzchnią, co ulepsza staranność prowadzenia na suchych i mokrych drogach. Na dodatek w celu poprawy wyczucia drogi wzmocniono połączenie opony z felgą.
nadzwyczajnE ZACHOWANIE W DESZCZU
Ciesz się pewnym prowadzeniem na mokrych drogach. W bieżniku opony SP FastResponse zaimplementowano wielkie rowki, które momentalnie usuwają wodę spod opon podczas deszczu. Znacznie ogranicza to ryzyko aquaplaningu. Mieszanka bieżnika posiada dużo krzemionki. Ulepsza ona przyczepność na mokrych nawierzchniach, wyraźnie skracając drogę hamowania.
precyzyjnE STEROWANIE NA ZAKRĘTACH
Dzięki udoskonalonemu przyleganiu do drogi opona szybciej reaguje na manewry kierowania i zakręcania. Asymetryczny bieżnik ma niesprężysty bark, który dba o stabilność w zakrętach. Ponieważ nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię styku z drogą, opona łagodniej przechodzi z odcinków prostych w łukowe.
OSZCZĘDZAJĄCA PALIWO I TRWAŁA
Mieszanka zastosowana w bieżniku ogranicza zużycie opon i straty energii. W efekcie opona dłużej zachowuje atrybuty eksploatacyjne i zniża zużycie paliwa.
SPECJALNY SYSTEM OSADZANIA OBRĘCZY
Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to ulepsza kontrolę nad pojazdem i gwarantuje niezwykle dużo danych o drodze.. Lepsze czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.
BEZSZWOWA OPASKA NYLONOWA (JLB)
technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy wielkich szybkościach.atuty perfekcyjna stabilność w trakcie prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
OCHRANIACZ FELGI (MFS)
System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Tworzy on ochronną strefę buforową.mocne strony chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
ASYMETRYCZNY WZÓR BIEŻNIKA
Asymetryczna budowa bieżnika sprawia, iż opona lepsze prowadzenie i pokaźniejszą odporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro ulepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków poprawia przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa oporność na aquaplaning.
SPŁASZCZONY PROFIL BIEŻNIKA
Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika, a także o 4-8% większy (zależnie od rozmiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Większa powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni i zapewnia pokaźniejszą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej skrupulatnie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, wyśmienita stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.
BIEŻNIK WIELOKĄTOWY (MULTI RADIUS TREAD)
Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć najróżniejszych promieni, co zapewnia większą precyzję prowadzenia. Taka budowa sprawia nad wyraz równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na precyzyjniejsze i progresywne reagowanie.atuty wyraźnie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, lepsze wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
ZMIENNA PROPORCJA POWIERZCHNI PŁASKICH I WYPUKŁYCH
Asymetryczna budowa bieżnika ze rozmaitą proporcją obszarów płaskich i wypukłych powoduje, że opona jest bardzo oporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a jednocześnie wspaniałe utrzymanie na zakrętach.atuty Wysoka odporność na aquaplaning; ulepszony kontakt z jezdnią; obszerniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.
żródło:https://www.dunlop.eu