Maksymalna przyczepność, pewność prowadzenia i przyjemność z jazdy. Opona do usportowionych samochodów.
- rewelacyjne osiągi na suchych i mokrych powierzchniach
- doskonałe hamowanie i przyspieszanie
- Wysoka niepodatność na zjawisko aquaplaningu
- Stabilność i komfort jazdy
nieprzeciętne osiągi na suchych i mokrych powierzchniach Za unikatowym zachowaniem opony SP Sport Maxx na drodze stoi technologia Dunlop Touch Technology. Nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię opony mającą kontakt z podłożem. Przejście od jazdy na wprost do skrętu odbywa się wyjątkowo płynnie, dając kierowcy więcej czasu na wyczucie drogi i zareagowanie w razie zapotrzebowania.
genialne hamowanie i przyspieszanie
Gumowa mieszanka sprawdzona na torach wyścigowych lepszą przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach. Samochód lepiej reaguje na ruchy kierownicy, a droga hamowania się skraca. Mieszanka jest jeszcze bardzo trwała, co zwiększa żywotność opony.
Wysoka niepodatność na zjawisko aquaplaningu
Opona SP Sports Maxx wyjątkowo prawidłowo zachowuje się w deszczu. Specjalne strefy bieżnika ekspresowo odprowadzają wodę spod kół, zniżając niebezpieczeństwo aquaplaningu na zalanych deszczem drogach.
Stabilność i komfort jazdy
jednostajne centralne żebra bieżnika gwarantują płynne i precyzyjne prowadzenie przy wysokich prędkościach. Wzór bieżnika zniża poziom emitowanego hałasu, udoskonalając komfort jazdy. Podwójna mieszanka krzemionki Ta mieszanka ulepsza zachowanie opony podczas przyspieszania, a także rozszerza jej niepodatność na zużycie eksploatacyjne.zalety znakomite hamowanie i przyspieszanie, rewelacyjne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, wytrzymałość na zużycie.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje nad wyraz dużo danych o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obszernych szybkościach.mocne strony wspaniała stabilność w trakcie prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Formuje on ochronną strefę buforową.atuty broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć najróżniejszych promieni, co zagwarantuje pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja powoduje niezwykle równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia staranniejsze i postępowe reagowanie.atuty pokaźnie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka ulepsza zachowanie opony w trakcie przyspieszania, a także powiększa jej niepodatność na zużycie eksploatacyjne.zalety genialne hamowanie i przyspieszanie, znakomite prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, wytrzymałość na zużycie.