Maksymalna przyczepność, pewność prowadzenia i przyjemność z jazdy. Opona do usportowionych samochodów.
- wyśmienite osiągi na suchych i mokrych powierzchniach
- świetne hamowanie i przyspieszanie
- Wysoka niepodatność na zjawisko aquaplaningu
- Stabilność i komfort jazdy
świetne osiągi na suchych i mokrych powierzchniach Za wyjątkowym zachowaniem opony SP Sport Maxx na drodze stoi technika Dunlop Touch Technology. Nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię opony posiadającą kontakt z podłożem. Przejście od jazdy na wprost do skrętu odbywa się niezwykle płynnie, dając kierowcy więcej czasu na wyczucie drogi i zareagowanie w razie potrzeby.
nieprzeciętne hamowanie i przyspieszanie
Gumowa mieszanka sprawdzona na torach wyścigowych ulepszoną przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach. Samochód lepiej reaguje na ruchy kierownicy, a droga hamowania się skraca. Mieszanka jest także bardzo trwała, co zwiększa żywotność opony.
Wysoka odporność na zjawisko aquaplaningu
Opona SP Sports Maxx wyjątkowo korzystnie zachowuje się w deszczu. Specjalne strefy bieżnika prędko odprowadzają wodę spod kół, obniżając niebezpieczeństwo aquaplaningu na zalanych deszczem drogach.
Stabilność i komfort jazdy
zrównoważone centralne żebra bieżnika zapewniają płynne i precyzyjne prowadzenie przy wysokich prędkościach. Wzór bieżnika zniża poziom emitowanego hałasu, polepszając komfort jazdy. Podwójna mieszanka krzemionki Ta mieszanka udoskonala zachowanie opony podczas przyspieszania i zwiększa jej wytrzymałość na zużycie eksploatacyjne.atuty doskonałe hamowanie i przyspieszanie, idealne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, oporność na zużycie.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i zapewnia nad wyraz dużo informacji o drodze.. Lepsze czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obfitych prędkościach.zalety idealna stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Tworzy on ochronną strefę buforową.zalety broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć najróżniejszych promieni, co zagwarantuje większą precyzję prowadzenia. Taka budowa sprawia szczególnie równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na precyzyjniejsze i postępowe reagowanie.mocne strony znacznie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, lepsze wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka poprawia zachowanie opony w trakcie przyspieszania i powiększa jej wytrzymałość na zużycie eksploatacyjne.mocne strony genialne hamowanie i przyspieszanie, świetne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, oporność na zużycie.