Maksymalna przyczepność, pewność prowadzenia i przyjemność z jazdy. Opona do usportowionych samochodów.
- wspaniałe osiągi na suchych i mokrych powierzchniach
- perfekcyjne hamowanie i przyspieszanie
- Wysoka odporność na zjawisko aquaplaningu
- Stabilność i komfort jazdy
perfekcyjne osiągi na suchych i mokrych powierzchniach Za nieszablonowym zachowaniem opony SP Sport Maxx na drodze stoi technologia Dunlop Touch Technology. Nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię opony mającą kontakt z podłożem. Przejście od jazdy na wprost do skrętu odbywa się niezwykle płynnie, dając kierowcy więcej czasu na wyczucie drogi i zareagowanie w razie zapotrzebowania.
znakomite hamowanie i przyspieszanie
Gumowa mieszanka sprawdzona na torach wyścigowych lepszą przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach. Samochód lepiej reaguje na ruchy kierownicy, a droga hamowania się skraca. Mieszanka jest dodatkowo szczególnie trwała, co powiększa żywotność opony.
Wysoka odporność na zjawisko aquaplaningu
Opona SP Sports Maxx szczególnie poprawnie zachowuje się w deszczu. Specjalne strefy bieżnika błyskawicznie odprowadzają wodę spod kół, zniżając niebezpieczeństwo aquaplaningu na zalanych deszczem drogach.
Stabilność i komfort jazdy
jednostajne centralne żebra bieżnika zapewniają płynne i staranne prowadzenie przy wysokich szybkościach. Wzór bieżnika zniża poziom emitowanego hałasu, ulepszając komfort jazdy. Podwójna mieszanka krzemionki Ta mieszanka polepsza zachowanie opony w trakcie przyspieszania i zwiększa jej niepodatność na zużycie eksploatacyjne.atuty wyśmienite hamowanie i przyspieszanie, wspaniałe prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, odporność na zużycie.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i zapewnia nad wyraz dużo informacji o drodze.. Ulepszone czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy dużych prędkościach.mocne strony nadzwyczajna stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Wytwarza on ochronną strefę buforową.zalety broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć przeróżnych promieni, co zapewnia pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja sprawia nad wyraz równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia skrupulatniejsze i innowacyjne reagowanie.zalety znacznie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka udoskonala zachowanie opony w trakcie przyspieszania, a także zwiększa jej odporność na zużycie eksploatacyjne.atuty świetne hamowanie i przyspieszanie, doskonałe prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, wytrzymałość na zużycie.