Maksymalna przyczepność, pewność prowadzenia i przyjemność z jazdy. Opona do usportowionych samochodów.
- genialne osiągi na suchych i mokrych powierzchniach
- doskonałe hamowanie i przyspieszanie
- Wysoka wytrzymałość na zjawisko aquaplaningu
- Stabilność i komfort jazdy
doskonałe osiągi na suchych i mokrych powierzchniach Za unikatowym zachowaniem opony SP Sport Maxx na drodze stoi technika Dunlop Touch Technology. Nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię opony posiadającą kontakt z podłożem. Przejście od jazdy na wprost do skrętu odbywa się nad wyraz płynnie, dając kierowcy więcej czasu na wyczucie drogi i zareagowanie w razie potrzeby.
genialne hamowanie i przyspieszanie
Gumowa mieszanka sprawdzona na torach wyścigowych ulepszoną przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach. Samochód lepiej reaguje na ruchy kierownicy, a droga hamowania się skraca. Mieszanka jest jeszcze szczególnie trwała, co powiększa żywotność opony.
Wysoka niepodatność na zjawisko aquaplaningu
Opona SP Sports Maxx niezwykle należycie zachowuje się w deszczu. Specjalne strefy bieżnika ekspresowo odprowadzają wodę spod kół, obniżając niebezpieczeństwo aquaplaningu na zalanych deszczem drogach.
Stabilność i komfort jazdy
stabilne centralne żebra bieżnika gwarantują płynne i dokładne prowadzenie przy wysokich szybkościach. Wzór bieżnika ogranicza poziom emitowanego hałasu, polepszając komfort jazdy. Podwójna mieszanka krzemionki Ta mieszanka udoskonala zachowanie opony w trakcie przyspieszania i rozszerza jej niepodatność na zużycie eksploatacyjne.zalety wspaniałe hamowanie i przyspieszanie, nieprzeciętne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, oporność na zużycie.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i zapewnia bardzo dużo danych o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy znacznych prędkościach.zalety wyśmienita stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Stwarza on ochronną strefę buforową.mocne strony chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć przeróżnych promieni, co zapewnia obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja powoduje wyjątkowo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na precyzyjniejsze i progresywne reagowanie.zalety istotnie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka polepsza zachowanie opony w trakcie przyspieszania, a także zwiększa jej niepodatność na zużycie eksploatacyjne.atuty nieprzeciętne hamowanie i przyspieszanie, nieprzeciętne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, oporność na zużycie.