idealna przyczepność i wyczucie drogi na suchych nawierzchniach umożliwiające prawdziwie sportową jazdę
- idealna przyczepność na suchej nawierzchni
- precyzyjne prowadzenie i reagowanie na cechy nawierzchni
- Wysoka stabilność podczas szybkiej jazdy i pokonywania zakrętów
RUNONFLAT
technika RunOnFlat opracowana przez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km z maksymalną szybkością 80 km/h.
WYSOKA STABILNOŚĆ w trakcie szybkiEJ JAZDY I POKONYWANIA ZAKRĘTÓW
Opona Sport Maxx GT zachowuje swój kształt przy wysokich prędkościach, co poprawia jej stabilność i spowalnia zużycie. Ponieważ nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię styku z drogą, opona łagodniej przechodzi z odcinków prostych w zakręty.
precyzyjnE PROWADZENIE I REAGOWANIE NA cechy NAWIERZCHNI
technika Dunlop Touch Technology łączy kilka zaawansowanych funkcji, które precyzyjne prowadzenie i reagowanie na nawierzchnię. Bardziej płaski profil bieżnika powoduje rozszerzenie powierzchni styku opony z nawierzchnią, co polepsza skrupulatność prowadzenia, a także liczba danych przekazywanych przez oponę do kierowcy.
genialnA PRZYCZEPNOŚĆ NA SUCHEJ NAWIERZCHNI DZIĘKI WYŚCIGOWEJ technologii
Opona Sport Maxx GT akcentuje się świetną przyczepnością do drogi. W mieszance bieżnika zastosowano sadzy stosowanej w oponach wyścigowych, co radykalnie udoskonala przyleganie do suchej nawierzchni i skuteczność hamowania.
SPŁASZCZONY PROFIL BIEŻNIKA
Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika, a także o 4-8% większy (zależnie od wymiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Pokaźniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni i zagwarantuje pokaźniejszą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej starannie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, perfekcyjna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.
ASYMETRYCZNY WZÓR BIEŻNIKA
Asymetryczna budowa bieżnika powoduje, że opona udoskonalone prowadzenie i większą odporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro udoskonala stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków poprawia przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, pokaźniejsza oporność na aquaplaning.
PODWÓJNA MIESZANKA KRZEMIONKI
Ta mieszanka poprawia zachowanie opony w trakcie przyspieszania, a także zwiększa jej niepodatność na zużycie eksploatacyjne.atuty nieprzeciętne hamowanie i przyspieszanie; genialne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych; dobra przyczepność, odporność na zużycie.
BIEŻNIK WIELOKĄTOWY (MULTI RADIUS TREAD)
Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć zróżnicowanych promieni, co gwarantuje większą precyzję prowadzenia. Taka budowa sprawia nad wyraz równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na precyzyjniejsze i postępowe reagowanie.mocne strony widocznie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, lepsze wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
OCHRANIACZ FELGI (MFS)
System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Tworzy on ochronną strefę buforową.atuty broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
BEZSZWOWA OPASKA NYLONOWA (JLB)
technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obfitych prędkościach.mocne strony świetna stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
RUNONFLAT
Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technologia RunOnFlat opracowana przez Dunlop zezwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zastosowaniu usztywnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać jedynie w samochodach przeznaczonych do jazdy na oponach tego typu i wyposażonych w efektywny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy marka nie zaleca innego nowoczesnania.
SPECJALNY SYSTEM OSADZANIA OBRĘCZY
Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i zapewnia szczególnie dużo danych o drodze.. Ulepszone czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.
MIESZANKA KRZEMIONKOWA
Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, gwarantuje niezwykle korzystną przyczepność wyjątkowo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.zalety wyśmienite hamowanie i przyspieszanie; pokaźna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach; niski współczynnik zużycia.
ZMIENNA PROPORCJA POWIERZCHNI PŁASKICH I WYPUKŁYCH
Asymetryczna konstrukcja bieżnika ze różną proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, że opona jest nad wyraz oporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark prędkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a jednocześnie nieprzeciętne utrzymanie na zakrętach.mocne strony Wysoka niepodatność na aquaplaning; ulepszony kontakt z jezdnią; obszerniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.
NANOCZĄSTECZKI
Mieszanka bieżnika z dodatkiem nanocząsteczek specjalnej sadzy użytkowanej w oponach wyścigowych. Nanocząsteczki są łączone z żywicami i polimerami, zapewniając w efekcie rewelacyjną przyczepność na mokrych i suchych drogach.mocne strony nieprzeciętna przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach, dokładne hamowanie i łagodne, równomierne zużycie.
żródło:https://www.dunlop.eu