świetna przyczepność i wyczucie drogi na suchych nawierzchniach umożliwiające prawdziwie sportową jazdę
- genialna przyczepność na suchej nawierzchni
- skrupulatne prowadzenie i reagowanie na cechy nawierzchni
- Wysoka stabilność podczas prędkiej jazdy i pokonywania zakrętów
genialna przyczepność na suchej nawierzchni dzięki wyścigowej technologii Opona Sport Maxx GT eksponuje się idealną przyczepnością do drogi.
W mieszance bieżnika wykorzystano sadzy stosowanej w oponach wyścigowych, co radykalnie poprawia przyleganie do suchej nawierzchni i produktywność hamowania.precyzyjne prowadzenie i reagowanie na parametry nawierzchni technologia Dunlop Touch Technology łączy kilka innowacyjnych funkcji, które dokładne prowadzenie i reagowanie na nawierzchnię.
Bardziej płaski profil bieżnika powoduje zwiększenie powierzchni styku opony z nawierzchnią, co poprawia precyzyjność prowadzenia oraz liczba danych przekazywanych poprzez oponę do kierowcy.Wysoka stabilność podczas prędkiej jazdy i pokonywania zakrętów Opona Sport Maxx GT zachowuje swój kształt przy wysokich szybkościach, co ulepsza jej stabilność i spowalnia zużycie. Ponieważ nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię styku z drogą, opona łagodniej przechodzi z odcinków prostych w zakręty.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje niezwykle dużo informacji o drodze.. Lepsze czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.
RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technika RunOnFlat opracowana przez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zaimplementowaniu umocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać wyłącznie w samochodach przeznaczonych do jazdy na oponach tego typu i wyposażonych w efektywny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej prędkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy marka nie zaleca innego postępowania.
Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia nad wyraz korzystną przyczepność nad wyraz na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.zalety nieprzeciętne hamowanie i przyspieszanie, obszerna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.
Nanocząsteczki. Mieszanka bieżnika z dodatkiem nanocząsteczek specjalnej sadzy stosowanej w oponach wyścigowych. Nanocząsteczki są łączone z żywicami i polimerami, gwarantując w konsekwencji rewelacyjną przyczepność na mokrych i suchych drogach.atuty nieprzeciętna przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach, staranne hamowanie i łagodne, równomierne zużycie.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy pokaźnych prędkościach.atuty idealna stabilność w trakcie prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Generuje on ochronną strefę buforową.mocne strony chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
Zmienna proporcja powierzchni płaskich i wypukłych. Asymetryczna kompozycja bieżnika ze różnorodną proporcją obszarów płaskich i wypukłych powoduje, iż opona jest bardzo odporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark prędkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a równocześnie wspaniałe utrzymanie na zakrętach.mocne strony Wysoka oporność na aquaplaning, lepszy kontakt z jezdnią, większa stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.
Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna budowa bieżnika powoduje, że opona udoskonalone prowadzenie i pokaźniejszą odporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro ulepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków ulepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa wytrzymałość na aquaplaning.
Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika i o 4-8% obszerniejszy (zależnie od rozmiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Większa powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni, a także zagwarantuje obszerniejszą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej skrupulatnie.atuty Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, świetna stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć najróżniejszych promieni, co gwarantuje większą precyzję prowadzenia. Taka budowa powoduje wyjątkowo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia staranniejsze i progresywne reagowanie.mocne strony znacznie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, lepsze wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka udoskonala zachowanie opony w trakcie przyspieszania oraz powiększa jej wytrzymałość na zużycie eksploatacyjne.mocne strony rewelacyjne hamowanie i przyspieszanie, znakomite prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, oporność na zużycie.