świetna przyczepność i wyczucie drogi na suchych nawierzchniach umożliwiające prawdziwie sportową jazdę
- idealna przyczepność na suchej nawierzchni
- skrupulatne prowadzenie i reagowanie na cechy nawierzchni
- Wysoka stabilność w trakcie prędkiej jazdy i pokonywania zakrętów
RUNONFLAT
technologia RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop umożliwia kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km z maksymalną szybkością 80 km/h.
WYSOKA STABILNOŚĆ w trakcie prędkiEJ JAZDY I POKONYWANIA ZAKRĘTÓW
Opona Sport Maxx GT zachowuje swój kształt przy wysokich szybkościach, co ulepsza jej stabilność i spowalnia zużycie. Ponieważ nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię styku z drogą, opona łagodniej przechodzi z odcinków prostych w zakręty.
starannE PROWADZENIE I REAGOWANIE NA atrybuty NAWIERZCHNI
technika Dunlop Touch Technology łączy kilka zaawansowanych funkcji, które dokładne prowadzenie i reagowanie na nawierzchnię. Bardziej płaski profil bieżnika sprawia rozszerzenie powierzchni styku opony z nawierzchnią, co ulepsza skrupulatność prowadzenia oraz liczba danych przekazywanych przez oponę do kierowcy.
nadzwyczajnA PRZYCZEPNOŚĆ NA SUCHEJ NAWIERZCHNI DZIĘKI WYŚCIGOWEJ technologii
Opona Sport Maxx GT akcentuje się znakomitą przyczepnością do drogi. W mieszance bieżnika zastosowano sadzy użytkowanej w oponach wyścigowych, co radykalnie polepsza przyleganie do suchej nawierzchni i wydajność hamowania.
SPŁASZCZONY PROFIL BIEŻNIKA
Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% obszerniejszy (zależnie od rozmiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Większa powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni i zapewnia pokaźniejszą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej starannie.atuty Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, genialna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni.
ASYMETRYCZNY WZÓR BIEŻNIKA
Asymetryczna kompozycja bieżnika powoduje, że opona lepsze prowadzenie i większą wytrzymałość na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro polepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków polepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa wytrzymałość na aquaplaning.
PODWÓJNA MIESZANKA KRZEMIONKI
Ta mieszanka udoskonala zachowanie opony w trakcie przyspieszania oraz zwiększa jej wytrzymałość na zużycie eksploatacyjne.atuty genialne hamowanie i przyspieszanie; doskonałe prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych; dobra przyczepność, niepodatność na zużycie.
BIEŻNIK WIELOKĄTOWY (MULTI RADIUS TREAD)
Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć najróżniejszych promieni, co zapewnia większą precyzję prowadzenia. Taka budowa powoduje wyjątkowo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na skrupulatniejsze i innowacyjne reagowanie.mocne strony istotnie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, lepsze wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
OCHRANIACZ FELGI (MFS)
System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Generuje on ochronną strefę buforową.atuty broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
BEZSZWOWA OPASKA NYLONOWA (JLB)
technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy sporych prędkościach.mocne strony wyśmienita stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
RUNONFLAT
Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technologia RunOnFlat opracowana przez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zastosowaniu umocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać wyłącznie w samochodach przeznaczonych do jazdy na oponach tego rodzaju i zaopatrzonych w produktywny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy marka nie zaleca innego progresywnania.
SPECJALNY SYSTEM OSADZANIA OBRĘCZY
Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje wyjątkowo dużo informacji o drodze.. Ulepszone czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.
MIESZANKA KRZEMIONKOWA
Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zagwarantuje szczególnie prawidłową przyczepność bardzo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.atuty świetne hamowanie i przyspieszanie; znaczna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach; niski współczynnik zużycia.
ZMIENNA PROPORCJA POWIERZCHNI PŁASKICH I WYPUKŁYCH
Asymetryczna konstrukcja bieżnika ze różną proporcją obszarów płaskich i wypukłych powoduje, że opona jest nad wyraz odporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a jednocześnie doskonałe utrzymanie na zakrętach.atuty Wysoka niepodatność na aquaplaning; udoskonalony kontakt z jezdnią; obszerniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.
NANOCZĄSTECZKI
Mieszanka bieżnika z dodatkiem nanocząsteczek specjalnej sadzy wykorzystywanej w oponach wyścigowych. Nanocząsteczki są łączone z żywicami i polimerami, gwarantując na skutek czego świetną przyczepność na mokrych i suchych drogach.atuty perfekcyjna przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach, staranne hamowanie i łagodne, równomierne zużycie.
żródło:https://www.dunlop.eu