doskonała przyczepność i wyczucie drogi na suchych nawierzchniach umożliwiające prawdziwie sportową jazdę
- doskonała przyczepność na suchej nawierzchni
- precyzyjne prowadzenie i reagowanie na cechy nawierzchni
- Wysoka stabilność w trakcie prędkiej jazdy i pokonywania zakrętów
wyśmienita przyczepność na suchej nawierzchni dzięki wyścigowej technice Opona Sport Maxx GT eksponuje się świetną przyczepnością do drogi.
W mieszance bieżnika zastosowano sadzy użytkowanej w oponach wyścigowych, co radykalnie polepsza przyleganie do suchej nawierzchni i wydajność hamowania.staranne prowadzenie i reagowanie na cechy nawierzchni technika Dunlop Touch Technology łączy kilka progresywnych funkcji, które dokładne prowadzenie i reagowanie na nawierzchnię.
Bardziej płaski profil bieżnika sprawia powiększenie powierzchni styku opony z nawierzchnią, co poprawia dokładność prowadzenia i liczba danych przekazywanych przez oponę do kierowcy.Wysoka stabilność podczas szybkiej jazdy i pokonywania zakrętów Opona Sport Maxx GT zachowuje swój kształt przy wysokich prędkościach, co udoskonala jej stabilność i spowalnia zużycie. Ponieważ nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię styku z drogą, opona łagodniej przechodzi z odcinków prostych w zakręty.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje szczególnie dużo informacji o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.
RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technologia RunOnFlat opracowana przez Dunlop zezwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zastosowaniu umocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać jedynie w samochodach asygnowanych do jazdy na oponach tego rodzaju i wyekwipowanych w efektywny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy producent nie zaleca innego postępowania.
Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zagwarantuje niezwykle prawidłową przyczepność stanowczo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.atuty idealne hamowanie i przyspieszanie, wielka przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.
Nanocząsteczki. Mieszanka bieżnika z dodatkiem nanocząsteczek specjalnej sadzy stosowanej w oponach wyścigowych. Nanocząsteczki są łączone z żywicami i polimerami, zapewniając w rezultacie znakomitą przyczepność na mokrych i suchych drogach.mocne strony nadzwyczajna przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach, precyzyjne hamowanie i łagodne, równomierne zużycie.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy pokaźnych prędkościach.zalety doskonała stabilność w trakcie prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Tworzy on ochronną strefę buforową.zalety chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
Zmienna proporcja powierzchni płaskich i wypukłych. Asymetryczna budowa bieżnika ze różną proporcją obszarów płaskich i wypukłych powoduje, iż opona jest wyjątkowo oporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a jednocześnie nadzwyczajne utrzymanie na zakrętach.atuty Wysoka wytrzymałość na aquaplaning, udoskonalony kontakt z jezdnią, obszerniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.
Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna kompozycja bieżnika sprawia, iż opona ulepszone prowadzenie i pokaźniejszą odporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro polepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków poprawia przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, pokaźniejsza wytrzymałość na aquaplaning.
Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% obszerniejszy (zależnie od rozmiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Większa powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni, a także zapewnia obszerniejszą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej dokładnie.mocne strony Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, wspaniała stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć zróżnicowanych promieni, co zagwarantuje pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka budowa powoduje szczególnie równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia skrupulatniejsze i progresywne reagowanie.zalety pokaźnie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka ulepsza zachowanie opony podczas przyspieszania oraz zwiększa jej niepodatność na zużycie eksploatacyjne.atuty idealne hamowanie i przyspieszanie, wyśmienite prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, odporność na zużycie.