idealna przyczepność i wyczucie drogi na suchych nawierzchniach umożliwiające prawdziwie sportową jazdę
- genialna przyczepność na suchej nawierzchni
- skrupulatne prowadzenie i reagowanie na właściwości nawierzchni
- Wysoka stabilność podczas szybkiej jazdy i pokonywania zakrętów
RUNONFLAT
technika RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop zezwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km z maksymalną szybkością 80 km/h.
WYSOKA STABILNOŚĆ w trakcie szybkiEJ JAZDY I POKONYWANIA ZAKRĘTÓW
Opona Sport Maxx GT zachowuje swój kształt przy wysokich szybkościach, co udoskonala jej stabilność i spowalnia zużycie. Ponieważ nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię styku z drogą, opona łagodniej przechodzi z odcinków prostych w zakręty.
dokładnE PROWADZENIE I REAGOWANIE NA cechy NAWIERZCHNI
technika Dunlop Touch Technology łączy kilka progresywnych funkcji, które precyzyjne prowadzenie i reagowanie na nawierzchnię. Bardziej płaski profil bieżnika sprawia zwiększenie powierzchni styku opony z nawierzchnią, co udoskonala precyzyjność prowadzenia i liczba danych przekazywanych przez oponę do kierowcy.
świetnA PRZYCZEPNOŚĆ NA SUCHEJ NAWIERZCHNI DZIĘKI WYŚCIGOWEJ technologii
Opona Sport Maxx GT uwydatnia się doskonałą przyczepnością do drogi. W mieszance bieżnika wykorzystano sadzy użytkowanej w oponach wyścigowych, co radykalnie polepsza przyleganie do suchej nawierzchni i skuteczność hamowania.
SPŁASZCZONY PROFIL BIEŻNIKA
Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika i o 4-8% obszerniejszy (zależnie od rozmiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Obszerniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni oraz zagwarantuje większą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej skrupulatnie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, doskonała stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.
ASYMETRYCZNY WZÓR BIEŻNIKA
Asymetryczna kompozycja bieżnika powoduje, że opona udoskonalone prowadzenie i większą niepodatność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro udoskonala stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków ulepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa wytrzymałość na aquaplaning.
PODWÓJNA MIESZANKA KRZEMIONKI
Ta mieszanka polepsza zachowanie opony w trakcie przyspieszania oraz zwiększa jej wytrzymałość na zużycie eksploatacyjne.zalety perfekcyjne hamowanie i przyspieszanie; nadzwyczajne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych; dobra przyczepność, oporność na zużycie.
BIEŻNIK WIELOKĄTOWY (MULTI RADIUS TREAD)
Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć rozmaitych promieni, co zagwarantuje obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka budowa sprawia wyjątkowo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia staranniejsze i nowoczesne reagowanie.atuty istotnie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
OCHRANIACZ FELGI (MFS)
System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Tworzy on ochronną strefę buforową.atuty chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
BEZSZWOWA OPASKA NYLONOWA (JLB)
technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy znacznych szybkościach.zalety znakomita stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
RUNONFLAT
Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technika RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zaimplementowaniu usztywnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać wyłącznie w samochodach przeznaczonych do jazdy na oponach tego typu i wyekwipowanych w skuteczny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy marka nie zaleca innego progresywnania.
SPECJALNY SYSTEM OSADZANIA OBRĘCZY
Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i zapewnia niezwykle dużo informacji o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.
MIESZANKA KRZEMIONKOWA
Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia nad wyraz korzystną przyczepność nad wyraz na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.atuty idealne hamowanie i przyspieszanie; obszerna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach; niski współczynnik zużycia.
ZMIENNA PROPORCJA POWIERZCHNI PŁASKICH I WYPUKŁYCH
Asymetryczna konstrukcja bieżnika ze różną proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, iż opona jest bardzo niepodatna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a równocześnie wspaniałe utrzymanie na zakrętach.atuty Wysoka odporność na aquaplaning; lepszy kontakt z jezdnią; większa stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.
NANOCZĄSTECZKI
Mieszanka bieżnika z dodatkiem nanocząsteczek specjalnej sadzy stosowanej w oponach wyścigowych. Nanocząsteczki są łączone z żywicami i polimerami, gwarantując w efekcie rewelacyjną przyczepność na mokrych i suchych drogach.mocne strony doskonała przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach, precyzyjne hamowanie i łagodne, równomierne zużycie.
żródło:https://www.dunlop.eu