znakomita przyczepność i wyczucie drogi na suchych nawierzchniach umożliwiające prawdziwie sportową jazdę
- doskonała przyczepność na suchej nawierzchni
- dokładne prowadzenie i reagowanie na cechy nawierzchni
- Wysoka stabilność podczas prędkiej jazdy i pokonywania zakrętów
RUNONFLAT
technologia RunOnFlat opracowana przez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km z maksymalną prędkością 80 km/h.
WYSOKA STABILNOŚĆ w trakcie szybkiEJ JAZDY I POKONYWANIA ZAKRĘTÓW
Opona Sport Maxx GT zachowuje swój kształt przy wysokich szybkościach, co poprawia jej stabilność i spowalnia zużycie. Ponieważ nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię styku z drogą, opona łagodniej przechodzi z odcinków prostych w zakręty.
precyzyjnE PROWADZENIE I REAGOWANIE NA właściwości NAWIERZCHNI
technika Dunlop Touch Technology łączy kilka zaawansowanych funkcji, które skrupulatne prowadzenie i reagowanie na nawierzchnię. Bardziej płaski profil bieżnika powoduje powiększenie powierzchni styku opony z nawierzchnią, co poprawia skrupulatność prowadzenia, a także liczba informacji przekazywanych poprzez oponę do kierowcy.
rewelacyjnA PRZYCZEPNOŚĆ NA SUCHEJ NAWIERZCHNI DZIĘKI WYŚCIGOWEJ technice
Opona Sport Maxx GT eksponuje się znakomitą przyczepnością do drogi. W mieszance bieżnika zastosowano sadzy użytkowanej w oponach wyścigowych, co radykalnie poprawia przyleganie do suchej nawierzchni i wydajność hamowania.
SPŁASZCZONY PROFIL BIEŻNIKA
Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika, a także o 4-8% pokaźniejszy (zależnie od rozmiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Obszerniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni i zapewnia obszerniejszą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej dokładnie.atuty Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, idealna stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.
ASYMETRYCZNY WZÓR BIEŻNIKA
Asymetryczna konstrukcja bieżnika powoduje, że opona ulepszone prowadzenie i pokaźniejszą oporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro udoskonala stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków poprawia przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa oporność na aquaplaning.
PODWÓJNA MIESZANKA KRZEMIONKI
Ta mieszanka ulepsza zachowanie opony w trakcie przyspieszania, a także zwiększa jej niepodatność na zużycie eksploatacyjne.mocne strony znakomite hamowanie i przyspieszanie; rewelacyjne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych; dobra przyczepność, niepodatność na zużycie.
BIEŻNIK WIELOKĄTOWY (MULTI RADIUS TREAD)
Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć przeróżnych promieni, co gwarantuje obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja sprawia wyjątkowo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia staranniejsze i progresywne reagowanie.mocne strony znacznie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, lepsze wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
OCHRANIACZ FELGI (MFS)
System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Buduje on ochronną strefę buforową.mocne strony chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
BEZSZWOWA OPASKA NYLONOWA (JLB)
technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obszernych prędkościach.zalety rewelacyjna stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
RUNONFLAT
Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technologia RunOnFlat opracowana przez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zaimplementowaniu usztywnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać jedynie w samochodach dedykowanych do jazdy na oponach tego typu i zaopatrzonych w sprawny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej prędkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy marka nie zaleca innego progresywnania.
SPECJALNY SYSTEM OSADZANIA OBRĘCZY
Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i gwarantuje nad wyraz dużo informacji o drodze.. Ulepszone czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.
MIESZANKA KRZEMIONKOWA
Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zagwarantuje wyjątkowo prawidłową przyczepność niezwykle na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.mocne strony perfekcyjne hamowanie i przyspieszanie; duża przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach; niski współczynnik zużycia.
ZMIENNA PROPORCJA POWIERZCHNI PŁASKICH I WYPUKŁYCH
Asymetryczna budowa bieżnika ze przeróżną proporcją obszarów płaskich i wypukłych powoduje, iż opona jest bardzo oporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a równocześnie rewelacyjne utrzymanie na zakrętach.atuty Wysoka wytrzymałość na aquaplaning; ulepszony kontakt z jezdnią; pokaźniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.
NANOCZĄSTECZKI
Mieszanka bieżnika z dodatkiem nanocząsteczek specjalnej sadzy stosowanej w oponach wyścigowych. Nanocząsteczki są łączone z żywicami i polimerami, gwarantując w konsekwencji wspaniałą przyczepność na mokrych i suchych drogach.zalety znakomita przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach, precyzyjne hamowanie i łagodne, równomierne zużycie.
żródło:https://www.dunlop.eu