- genialnie trzymanie na mokrym
- Krótka droga hamowania
- genialna do jazdy sportowej
Pewna energiczna jazda dzięki przyczepności i produktywności hamowania na wyczynowym poziomie
- wyjątkowa przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni
- Lepsza kontrola na zakrętach
- Krótsza droga hamowania przy znacznych szybkościach
- budowa zapewniająca oszczędność paliwa
znakomita przyczepność Opona Sport Maxx RT gwarantuje znakomitą przyczepność na mokrych i suchych nawierzchniach dzięki adaptacyjnej mieszance. Polimery opracowane na zapotrzebowania sportów motorowych adaptują się do nawierzchni drogi, maksymalizując kontakt z jezdnią i powiększając przyczepność.
Lepsza kontrola na zakrętach
Ciesz się zrównoważoną jazdą przy sporych szybkościach z płynnymi przejściami z prostych na łuki. Masywne zewnętrzne barki zwiększają stabilność i kontrolę podczas pokonywania zakrętów.
Krótsza droga hamowania przy wysokich szybkościach
nowoczesne bloki bieżnika Short Braking marki Dunlop pomagają w uzyskiwaniu krótszej drogi hamowania w przypadku jazdy z znacznymi prędkościami. Zaprojektowane do prędkiej, dynamicznej jazdy, te na dodatek umocnione bloki bieżnika rozszerzają kontakt z nawierzchnią w trakcie hamowania.
Aerodynamiczny zarys
Opona Sport Maxx RT ma lekką konstrukcję zniżającą opory toczenia, co obniża zużycie paliwa i emisję CO2.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i zapewnia niezwykle dużo danych o drodze.. Ulepszone czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.
Adaptacyjna mieszanka. Mieszanka która gromadzi polimery srosowane w oponach wyścigowych, umożliwiające adaptację opony do nawierzchni drogi. Zwiększenie powierzchni kontaktu opony z podłożem na poziomie mikro polepsza ogólną przyczepność.zalety doskonała przyczepność i skuteczność hamowania Klocki wspomagające hamowanie Klocki bieżnika o podwyższonej sztywności zachowują swój zarys w trakcie aktywnego hamowania. Usztywniona sztywność pozwala utrzymać słuszny kontakt opony z nawierzchnią przy hamowaniu z szerokiej prędkości.zalety Krótsza droga hamowania, stanowczo przy wysokich szybkościach.
Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia nad wyraz prawidłową przyczepność niezwykle na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.atuty znakomite hamowanie i przyspieszanie, obfita przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy pokaźnych prędkościach.zalety wspaniała stabilność w trakcie prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Stwarza on ochronną strefę buforową.mocne strony chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna budowa bieżnika powoduje, iż opona lepsze prowadzenie i większą wytrzymałość na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro ulepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków poprawia przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa odporność na aquaplaning.
Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% większy (zależnie od wymiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Większa powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni oraz zapewnia pokaźniejszą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej dokładnie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, wspaniała stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnych promieni, co zapewnia pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka budowa powoduje wyjątkowo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na staranniejsze i progresywne reagowanie.zalety widocznie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka ulepsza zachowanie opony w trakcie przyspieszania oraz powiększa jej wytrzymałość na zużycie eksploatacyjne.mocne strony doskonałe hamowanie i przyspieszanie, doskonałe prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, niepodatność na zużycie.