- perfekcyjnie trzymanie na mokrym
- Krótka droga hamowania
- rewelacyjna do jazdy sportowej
Pewna energiczna jazda dzięki przyczepności i wydajności hamowania na wyczynowym poziomie
- nieszablonowa przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni
- Lepsza kontrola na zakrętach
- Krótsza droga hamowania przy obszernych szybkościach
- konstrukcja zapewniająca oszczędność paliwa
perfekcyjna przyczepność Opona Sport Maxx RT gwarantuje doskonałą przyczepność na mokrych i suchych nawierzchniach dzięki adaptacyjnej mieszance. Polimery opracowane na potrzeby sportów motorowych adaptują się do nawierzchni drogi, maksymalizując kontakt z jezdnią i powiększając przyczepność.
Lepsza kontrola na zakrętach
Ciesz się jednostajną jazdą przy dużych prędkościach z płynnymi przejściami z prostych na łuki. Masywne zewnętrzne barki powiększają stabilność i kontrolę podczas pokonywania zakrętów.
Krótsza droga hamowania przy wysokich szybkościach
nowoczesne bloki bieżnika Short Braking firmy Dunlop pomagają w uzyskiwaniu krótszej drogi hamowania w przypadku jazdy z sporymi prędkościami. Zaprojektowane do szybkiej, aktywnej jazdy, te dodatkowo usztywnione bloki bieżnika zwiększają kontakt z nawierzchnią w trakcie hamowania.
Aerodynamiczny kształt
Opona Sport Maxx RT ma lekką konstrukcję ograniczającą opory toczenia, co ogranicza zużycie paliwa i emisję CO2.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje niezwykle dużo danych o drodze.. Lepsze czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.
Adaptacyjna mieszanka. Mieszanka która zawiera polimery srosowane w oponach wyścigowych, umożliwiające adaptację opony do nawierzchni drogi. Rozszerzenie powierzchni kontaktu opony z podłożem na poziomie mikro poprawia ogólną przyczepność.zalety nieprzeciętna przyczepność i wydajność hamowania Klocki wspomagające hamowanie Klocki bieżnika o podwyższonej sztywności zachowują swój zarys podczas energicznego hamowania. Usztywniona sztywność pozwala utrzymać optymalny kontakt opony z nawierzchnią przy hamowaniu z sporej szybkości.atuty Krótsza droga hamowania, wyjątkowo przy wysokich prędkościach.
Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, gwarantuje wyjątkowo prawidłową przyczepność nad wyraz na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.zalety rewelacyjne hamowanie i przyspieszanie, szeroka przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy dużych prędkościach.atuty genialna stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Buduje on ochronną strefę buforową.zalety chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna konstrukcja bieżnika powoduje, iż opona udoskonalone prowadzenie i obszerniejszą oporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro udoskonala stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków udoskonala przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa niepodatność na aquaplaning.
Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% obszerniejszy (zależnie od rozmiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Większa powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni oraz zapewnia większą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej precyzyjnie.mocne strony Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, rewelacyjna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć przeróżnych promieni, co zagwarantuje obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja sprawia wyjątkowo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na dokładniejsze i nowoczesne reagowanie.zalety wyraźnie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, lepsze wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka udoskonala zachowanie opony w trakcie przyspieszania oraz rozszerza jej wytrzymałość na zużycie eksploatacyjne.atuty znakomite hamowanie i przyspieszanie, doskonałe prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, wytrzymałość na zużycie.