ulepszone cechy na mokrej i suchej nawierzchni dla aut miejskich
- Krótsza droga hamowania na mokrych nawierzchniach
- Lepsza trakcja na mokrych drogach
- Poprawiona przyczepność i hamowanie na suchej drodze
PODWÓJNE, szerokie ROWKI OBWODOWE
Podwójne, wielkie rowki obwodowe pomagają w ulepszonym absorbowaniu wody z powierzchni drogi
KRÓTSZA DROGA HAMOWANIA NA SUCHEJ NAWIERZCHNI
obfita liczba krawędzi bieżnika zapewnia wyjątkowo dobrą przyczepność i krótszą drogę hamowania
KRÓTSZA DROGA HAMOWANIA NA MOKREJ NAWIERZCHNI
Lepsze przyleganie opony do mokrej nawierzchni dzięki nowej, zaokrąglonej konstrukcji\\
SPECJALNY SYSTEM OSADZANIA OBRĘCZY
Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje szczególnie dużo danych o drodze.. Lepsze czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.
BEZSZWOWA OPASKA NYLONOWA (JLB)
technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obfitych szybkościach.zalety rewelacyjna stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
OCHRANIACZ FELGI (MFS)
System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Stwarza on ochronną strefę buforową.zalety broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
ASYMETRYCZNY WZÓR BIEŻNIKA
Asymetryczna budowa bieżnika powoduje, iż opona udoskonalone prowadzenie i większą wytrzymałość na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro polepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków polepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, pokaźniejsza oporność na aquaplaning.
SPŁASZCZONY PROFIL BIEŻNIKA
Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika, a także o 4-8% obszerniejszy (zależnie od wymiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Pokaźniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni, a także gwarantuje pokaźniejszą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej precyzyjnie.mocne strony Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, znakomita stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni.
BIEŻNIK WIELOKĄTOWY (MULTI RADIUS TREAD)
Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnych promieni, co zapewnia większą precyzję prowadzenia. Taka budowa powoduje bardzo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia skrupulatniejsze i postępowe reagowanie.mocne strony znacznie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
ZMIENNA PROPORCJA POWIERZCHNI PŁASKICH I WYPUKŁYCH
Asymetryczna kompozycja bieżnika ze najróżniejszą proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, iż opona jest wyjątkowo wytrzymała na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a jednocześnie nieprzeciętne utrzymanie na zakrętach.mocne strony Wysoka oporność na aquaplaning; lepszy kontakt z jezdnią; pokaźniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.
żródło:https://www.dunlop.eu