Wszechstronnie utalentowana opona do samochodów klasy średniej i ekskluzywnych
- idealne zachowanie w różnych warunkach
- perfekcyjne prowadzenie przy znacznych prędkościach
- Lepsza przyczepność na mokrej nawierzchni
- Cicha i komfortowa jazda
- świetne zachowanie w różnorodnych warunkach
SP Sport 01 łączy w jednej pionierskiej konstrukcji trzy najważniejsze atrybuty decydujące o działaniu opony. Asymetryczny bieżnik podzielono na trzy odrębne strefy, które razem świetną równowagę między sportowym prowadzeniem, dużą wytrzymałością na aquaplaning i wysoki komfort prowadzenia.
rewelacyjne prowadzenie przy wielkich prędkościach Ciesz się płynną i jednostajną jazdą na autostradach. Opona zachowuje kształt choćby przy wysokich prędkościach, zapewniając dokładne pokonywanie zakrętów. Asymetryczny wzór bieżnika rozszerza stabilność na prostych odcinkach i zakrętach.
Lepsza przyczepność na mokrej nawierzchni
Mieszanka krzemionkowa gwarantuje niezwykle prawidłową przyczepność wydajność hamowania na suchych i mokrych drogach. Specjalny kształt klocków bieżnika umożliwia prędkie odprowadzanie wody choćby w ulewnym deszczu.
Cicha i komfortowa jazda
Ciesz się cichszą jazdą dzięki konstrukcji klocków bieżnika, która eliminuje hałasy na najmocniej uciążliwych częstotliwościach. Wzór bieżnika zoptymalizowano pod kątem równomiernego ścierania, co ulepsza komfort jazdy i żywotność opony.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i gwarantuje nad wyraz dużo informacji o drodze.. Ulepszone czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.
RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST).technologia RunOnFlat opracowana przez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zaimplementowaniu umocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach przeznaczonych do jazdy na oponach tego rodzaju i wyekwipowanych w efektywny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy firma nie zaleca innego nowoczesnania.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy znacznych szybkościach.mocne strony świetna stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Formuje on ochronną strefę buforową.mocne strony chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna konstrukcja bieżnika sprawia, że opona udoskonalone prowadzenie i pokaźniejszą oporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro ulepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków poprawia przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, pokaźniejsza odporność na aquaplaning.