- Długie przebiegi
- prawidłowe osiągi w hamowaniu na mokrym
- Zredukowane ryzyko aquaplaningu
- Oszczędność paliwa, długie przebiegi, a także pewność na suchych i mokrych nawierzchniach
- Niższe zużycie paliwa i długie przebieg
- Krótsza droga hamowania na suchej i mokrej nawierzchni
- Wyższa oporność na aquaplaning
- przyjazna dla środowiska
Niższe zużycie paliwa i długie przebiegi. wykorzystanie nowej generacji części pozwoliło na zmniejszenie całkowitej wagi opony o 5%*, poprzez co poprawiły się wskaźniki oporów toczenia, a dzięki stosownemu rozłożeniu nacisku opona zużywa się równomiernie.
Krótsza droga hamowania na suchej i mokrej nawierzchni. Nowa rzeźba bieżnika uwydatnia się podwójnymi szerokimi rowkami obwodowymi, dużymi kanalikami poprzecznymi i wieloma krawędziami, które przecinają powierzchnię wody i „atakują" podłoże, usprawniając hamowanie na mokrej nawierzchni.
Wyższa odporność na aquaplaning. postępowa budowa uniemożliwia gromadzeniu się wody przed oponą, co pozwala uniknąć aquaplaningu (poślizgu hydrodynamicznego).
przyjazna dla środowiska. sztywniejsza rzeźba bieżnika ogranicza opory toczenia, dzięki czemu emisja CO2 jest niższa, a jednolite zużycie opony oznacza jej dłuższą eksploatację i mniejszą ilość odpadów.