Współczynnik porowatości we wnętrzu i na zewnątrz wynosi optymalnie 38% i 34%, co udoskonala produktywność odprowadzania wody i jazdę na mokrej nawierzchni.
Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest powiększona optymalnie o 21,3% i 43,8% w kontraście do klasycznego projektu opony. Może to rozszerzyć jej objętość, a także poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody.
Zupełnie nowy profil i usztywniona konstrukcja ścianki bocznej powiększają sztywność opon.
Ząbkowana ściana rowka obwodowego: prędkie i efektywne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym oraz redukcja hałasu powodowanego tarciem powietrza przepływającego pomiędzy ścianami rowków.
w przypadku bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika zastosowano fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, polepszając sztywność bloków.