Współczynnik porowatości wewnątrz i na zewnątrz wynosi optymalnie 38% i 34%, co ulepsza efektywność odprowadzania wody, a także jazdę na mokrej nawierzchni.
Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest zwiększona trafnie o 21,3% i 43,8% w porównaniu do konwencjonalnego projektu opony. Może to rozszerzyć jej pojemność, a także poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody.
Zupełnie nowy profil i wzmocniona budowa ścianki bocznej powiększają sztywność opon.
Ząbkowana ściana rowka obwodowego: szybkie i skuteczne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym oraz redukcja hałasu wywoływanego tarciem powietrza przepływającego pomiędzy ścianami rowków.
w przypadku bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika wykorzystano fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, polepszając sztywność bloków.