Polaris 5 - nieprzeciętna trakcja na śniegu.
słuszny układ klocków z poprzecznymi nacięciami w centralnym użebrowaniu i na barkach pokaźnie polepsza przyczepność na barkach znacznie ulepsza przyczepność na śniegu. Specjalny układ wielofunkcyjnych lameli ulepszoną przyczepność opony we wszystkich kierunkach w trakcie kontaktu z nawieszchnią drogi. Specjalna konstrukcja profilu na środku polepsza przyczepność poprzeczną na śniegu. Gwarantuje to wyjątkowo prawidłową trakcję, krótką drogę hamowania i bezpieczną jazdę na zaśnieżonych drogach.
Bezpieczne zachowanie na mokrej nawieszchni.
Lepsze rozmieszczenie rowków wzdłużnych i poprzecznych poprawia odprowadzanie wody z bierznika na mokrej nawierzchni. Dodatkowe wyżłobienia w obszarze barkowym słuszny kontakt z podłożem i tym samym ulepszone przyleganie opony do mokrej nawieszchni. Takie rozmieszczenie rowków wzdłóżnych i poprzecznych zagwarantuje zrównowarzone i bezpieczne zachowanie na mokrej nawieszchni.
Wyższy komfort z myślą o relaksującej podróży.
udoskonalona struktura bieżnika z inaczej zestopniowanymi klockami o różnej długości po obu stronach bieżnika ogranicz hałas toczenia. Uzyskany w ten sposób poziom hałasu sprzyja odpręrzającej jeździe i ograniczeniu stresu kierowcy i pasażerów.
Właściwy dobór w zimie.
- świetna trakcja na śniegu
- Bezpieczne zachowanie na mokrej nawierzchni
- Wyższy komfort z myślą o relaksującej jeździe
Przyczepność na mokrej nawierzchni - opony o dobrych własnościach na mokrej nawierzchni (klasa A albo B) zapewniają krótszą drogę hamowania na mokrych drogach, co czyni je bezpieczniejszymi w trakcie jazdy w deszczu.
Opory toczenia - opony odpowiadają choćby za 20% zużycia paliwa. Jeśli chcesz pokonywać pokaźniejszy dystans na jednym zbiorniku paliwa, wybierz opony o wyższej kategorii. Dzięki temu zmniejszysz w dodatku liczba emitowanego poprzez twój samochód dwutlenku węgla.