Do wszystkich samochodów osobowych
mocne strony:START
nadzwyczajne przyspieszenie dzięki nieprzeciętnej przyczepności na śniegu i lodzie:
- większa gęstość lameli w kontraście do poprzedniczki (+50%)
- stosowna liczba nacięć oraz większa powierzchnia kontaktu opony z nawierzchnią dla poprawy przyczepności
- Szersze kanały na barkach i rzeźba bieżnika dla lepszego odprowadzania wody i śniegu spod opony. JEDŹ.
Maksymalna kontrola na zimowych drogach.
- Dzięki kierunkowemu bieżnikowi – lamele i krawędzie przełamują film wodny i wbijają się w śnieg, słuszne odprowadzanie wody i śniegu dzięki kanałom kierunkowym
- Dzięki ciągłemu centralnemu żebru – setki „zębów" w środkowej części bieżnika
- Dzięki nieelastycznym, kierunkowym klockom bieżnika na obszarze barków i sprężystej mieszczance gumowej
STOP
Skuteczne hamowanie na każdym typu nawierzchni:
- Dzięki większemu obszarowi kontaktu opony z nawierzchnią, w porównaniu do poprzedniczki
- Dzięki zagęszczeniu lameli i krawędzi